Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswauwelen

wauwelen

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat ik zo prachtig aan alcohol vindt is dat je er zo leuk van kan wauwelen tegen iedereen.

een klein voorbeeldje van met oudjaar

ik zit op café en ik zie daar een maat van me en die ligt er te praten met een of andere kerel. Ik zeg tegen de rest, ik ga effe gedag zeggen, ik wandel naar m'n maat zeg juuw en ik was vertrokken. Ik weet niet hoe het gesprek zo is gelopen maar ik lag met die ene kerel (die ik niet kende) te praten over dat wij slimme mensen zijn omdat we onze koffie laten aankomen met duikboten en dat ze ons zo niet kunnen pakken en dat m'n maat niet zo slim is en te ouderwets omdat hij zijn koffie smokkelt met luchtbalonnen en dat ie zo zeer gemakkelijk gepakt wordt. daar heb ik zekr nog een halfuur over gewauwelt en toen was het gesprek versprongen (vraag me niet hoe) en ik lag te zeggen dat we in mijnen tijd nog koffie bij de kruidenier gingen halen en dat was dan voor 10 kilo en daar stond ook genen vervaldatum op, ook de mayonaise gingen we zo halen en die kochten we ook met de 10 kilo en daar stond ook al genen vervaldatum op en dat het tegenwoordig toch erg is en dat er overal een vervaldatum op staat etc etc

is toch zalig gewoon zo effe lekkr wauwelen
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Da's leuker met pep :grin:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
nja heb pep zelf nog nooit gebruikt maar als ik met iemand praat die pep heeft gebruikt is het toch anders precies.

ik weet niet wat, ik wordt altijd zo vrolijk van alcohol en dan zeg ik echt de bizarste dingen en zeg ik het alsof ze echt zijn en meestal begin ik het ook te geloven enzo nja ... weet het niet e : :grin: :beer:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan ga je dingen zeggen waar je spijt van krijgt enzo weetjwel. Alcohol weet je je grenzen niet meer, met pep ben je scherp en bijdehand en weet je alles nog.

TIS GEWOON BETER
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
nja je bent gewoon eerlijker, heb er meestal geen spijt van van de dingen die ik dan zeg omdat ze meestal ook niet persoonlijk zijn omdat ik dan alleen maar wil wauwelen over leuke onderwerpen en vrolijke onderwerpen

en dat van dat je soms maar flarden of zelfs niets meer weet vind ik ook niet zo erg omdat ik dan de volgende dag toch zo een gevoel heb van het was weer eens een geslaagd avondje :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarschijnlijk nam die kerel je gewoon vet in de zeik :tongueout:
Maar ik ken het wel ja...is altijd erg lachen alleen moet je zorgen dat de ander niet erger dronken is dan jij...dan wordt het altijd irritant.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eigenlijk is dat maar snoeihard klote, dat wauwelen. Maar op het moment zelf kun je toch niks anders, en heb je 't vaak, met genoeg op, niet eens door hoe belachelijk je wel niet bezig bent.

minn zei:
TIS GEWOON BETER
Klik om te vergroten...

Is niet waar :wink:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
nja die kerl zelf was nog meer dronken als ik (die kon zijn pint niet meer vasthouden zonder te morsen)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
minn zei:
Da's leuker met pep :grin:
Klik om te vergroten...
en nóg leuker met acid en alcohol tesamen!

wordt dus wel eens tijd dat ik ze alle3 eens combineer :tongueout:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
beter met pep misschien, maar veel beter als je sos net is ingeslagen of op de mdma ( al sla je dan miss wat veel onzin eruit )
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik voel de laaste tijd geen *&^@#$ meer van alcohol :(
Ik kan niet eens meer fatsoenlijk dronken worden :angry:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
DarkScope zei:
beter met pep misschien, maar veel beter als je sos net is ingeslagen of op de mdma ( al sla je dan miss wat veel onzin eruit )
Klik om te vergroten...
ja met mdma is het een andere vorm van lullen.. dan is het ook onzin, want dat is het bij alcohol ook e, maar tis gewoon niets grappig of interessants dan... er zijn eigenlijk weinig mensen met mdma op die mij kunnen boeien of die ik serieus kan nemen :rolleyes:

en op coke is het ook veel stoere praat, maar bij speed gaat het al in de goeie richting :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMA is altijd heel erg als mensen daar lulkicks van krijgen. Dan krijg je echt hun diepste geheimen en verlangens enzo te horen. Nogal genant meestal :tongueout: Coke is inderdaad gewoon stoerdoen. Alcohol vind ik altijd wel leuk, behalve als ik zelf broodnuchter ben en opeens komt er een vreemde op me af met een of ander kutverhaal. Als ik ook heb gedornken is dat weer een héél nder verhaal. :P
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kim zei:
Ik voel de laaste tijd geen *&^@#$ meer van alcohol :(
Ik kan niet eens meer fatsoenlijk dronken worden :angry:
Klik om te vergroten...

Drinkt u wel genoeg?
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#15
minn zei:
Da's leuker met pep :grin:
Klik om te vergroten...
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetaalKonijn zei:
Eigenlijk is dat maar snoeihard klote, dat wauwelen. Maar op het moment zelf kun je toch niks anders, en heb je 't vaak, met genoeg op, niet eens door hoe belachelijk je wel niet bezig bent.

minn zei:
TIS GEWOON BETER
Klik om te vergroten...

Is niet waar :wink:
Klik om te vergroten...

Wellus waar.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#17
zommes zei:
Kim zei:
Ik voel de laaste tijd geen *&^@#$ meer van alcohol :(
Ik kan niet eens meer fatsoenlijk dronken worden :angry:
Klik om te vergroten...

Drinkt u wel genoeg?
Klik om te vergroten...

Ja natuurlijk. Maar na een halve fles sterke drank wil ik wel dronken zijn.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik denk dat dit wel een beetje normaal is

na een halve fles sterke drank (jenever dus 20%) ben ik ook nog niet dronken, wel goed aangeschoten natuurlijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."