Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThuisgebracht door de politie

Thuisgebracht door de politie

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
dure grap, zal wel een duizend euro kosten denk ik
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
hahahaha :mrgreen: need some pussy
ben pretty geobsedeerd :P

maar t was toch ontopic? :wink:
tja, politie is je beste vriend vind ik nog steeds...
leuke mensen vaak
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Laatst zaten we bij een vriend van mij gewoon lekker aan 't bier en aan 't blowen. Hij woont op ongeveer 5 km van mij af en ik was op de fiets gekomen. Het was een gezellige zuipavond. Aan 't eind bleef ik liever pitten bij hem omdat ik me nogal lam voelde, maar hij zei dat het deze keer echt niet kon. Iets met z'n ouders.

Ik ben op m'n fiets gestapt. Ik ben de goede richting ingefietst. Ik werd alleen een tijdje later wakker op de weg met naast mij twee agenten, en een vrachtwagenchauffeur. De vrachtwagenchauffeur had mij knock-out op de weg gevonden en de politie gebeld omdat hij dacht dat ik *dood* was!

Ik werd thuisgebracht in de politiewagen en de volgende dag vond ik zelfs nog van de vrouwelijke agente een briefje in m'n broek met de locatie waar z'n mijn fiets hadden neergezet!!
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
lekker wijf? :mrgreen:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Enesteene zei:
lekker wijf? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :beer:

Kuterik, gelijk die topics naar de klote helpen! :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
tijdje terug hebben ze ook een vriend van me thuis gebracht, met de ambulance :grin:
hij was zo dronken dat ie niet meer kon lopen, en ging daarom maar in de berm slapen
en dat mocht niet :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Brings back memories. :mrgreen:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#8
memorie ?

E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Enesteene zei:
dure grap, zal wel een duizend euro kosten denk ik
Klik om te vergroten...
yaaaaay voor verzekering :grin:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stoer hoor zoveel drinken dat je knock-out gaat....... En ook enorm gezond. :tearsofjoy:
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb het net zelf meegemaakt dat iemand KO ging, cool man. :(

Verbieden die rotzooi!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
henkie84 zei:
Ik werd thuisgebracht in de politiewagen en de volgende dag vond ik zelfs nog van de vrouwelijke agente een briefje in m'n broek met de locatie waar z'n mijn fiets hadden neergezet!!
Klik om te vergroten...

En maar klagen; dit is het bewijs: DE POLITIE IS JE BESTE VRIEND :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Slapen in de berm is mij helaas al wel vaker dan 1x gebeurt :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik moest vroeger gelukkig altijd door de stad terug dus ik sliep altijd in bushokjes enzo :grin:
R
RASCALLid
01-01-2024, 00:00
#15
Enesteene zei:
hahahaha :mrgreen: need some pussy
ben pretty geobsedeerd :P

maar t was toch ontopic? :wink:
tja, politie is je beste vriend vind ik nog steeds...
leuke mensen vaak
Klik om te vergroten...

flikken zijn KUT
believe me
btw zijn er hier ook mensen die high , al flippend of trippend op het forum surfen
moet wel vet zijn hehe
cheers RASCAL
r
rudyvLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb eens tzelfde meegemaakt. Veeeeeeel te veeeel gezopen, benzo's erop genomen en de gracht in gesukkeld! gelukkig vonden enkele vrienden me en hebben me thuis gebracht.
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat zeg je verzekering , betalen uit eigen zak gozer !
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#18
wat zeg je verzekering , betalen uit eigen zak gozer !
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
shit happends

leer momentje voor de volgende keer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."