Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Enesteene zei: hahahaha need some pussy ben pretty geobsedeerd :P maar t was toch ontopic? tja, politie is je beste vriend vind ik nog steeds... leuke mensen vaak Klik om te vergroten... flikken zijn KUT believe me btw zijn er hier ook mensen die high , al flippend of trippend op het forum surfen moet wel vet zijn hehe cheers RASCAL"
"tom zei: bij mij in de buurt in de shop kun je "skuff" krijgen, ik heb me laten vertellen dat dat pure thc is. Ziet er net zo uit als hash, alleen smaakt heel anders. Is ook duurder Klik om te vergroten... weed boven een zeefje houden en deze polen die eruit komen zijn skuff aaaight"
"djpopol zei: tom zei: Bewild zei: Is het mogenlijk om de thc uit de weed te extractheren en dan zo thckristallen over the houden??. Ik heb zo gedacht dat het wel mogenlijk moet zijn gewoon de weed goed te laten trekken in zo puur mogenlijke alcohol en deze alcohol nadien te laten verdampen en als residu dan thc over te houden, of ben ik nu gewoon helemaal verkeerd en heb ik vanalles over het hoofd gezien? In ieder geval bedankt. Klik om te vergroten... bij mij in de buurt in de shop kun je "skuff" krijgen, ik heb me laten vertellen dat dat pure thc is. Ziet er net zo uit als hash, alleen smaakt heel anders. Is ook duurder Klik om te vergroten... buiten dat wat jij bedoeld ziet groen en niet bruin :d want heb dat ook al gedaan diene skuff en is niet zo denderend hoor... Klik om te vergroten... mijn skuff is wit man"
"lysergine25 zei: dan noemt men het al eerder nederhasj wiite skuff maken is ook niet moeilijk, wel kostbaar. ok maak is een goede kleuren foto close up met daglicht ? Klik om te vergroten... ik doe het gewoon met mn blad afval en de minder ontwikkelde kroppen en daarna doe ik ze in een cake want ik maak de cake enkel voor de smaak en ik smoor voor de roes btw heb geen kamera , is gwn wit poeder cheers RASCAL"
"Willemijn zei: als je lowryder 2 kweekt , gewoon op de ventserbank , dan zul je er idd niet veel opbrengst hebben een lowryder2 die je onder kunstlicht zet , geeft een prachtig resultaat. het hangt natuurlijk af van de groeiomstandigheden, maar in de meeste gevallen haal je er toch wel iets van 20gr af. en zo'n 10 plantjes.. je kan het wel zelf uitrekenen zeker? Klik om te vergroten... jo lowryder twee kweek ik ook best is dat je ze onder kunst licht zet voor een paaar dagen of een week om voor te groeien op die manier gaat alles beter achteraf cheersRASCAL"
"pafferrr zei: eeeuhm, een gewone 25gram kost zoiets van een 150euro Klik om te vergroten... de laatste tijd is het niet meer gewoon vroeger was de prijs van 85 tot 100 euro voor 25gr nu is dat gemiddelt 150 AFZETTERS !! iedereen wil te snel teveel winst maken"