Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSinds corona (lockdowns) drink ik ineens 4x per week!!

Sinds corona (lockdowns) drink ik ineens 4x per week!!

44 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snoozerboy🐱 zei:
Nou beetje jammer vond het juist uitzonderlijk sterk dat je gewoon toegaf echter lijk je uiteindelijk alsnog in de ontkenning te gaan.

Ik ben zelf niet gevaccineerd echter ben ik helemaal geen wappie paddestoel slaat wederom de spijker op ze kop.

Je vraagt letterlijk naar mensen hun mening en zeurt vervolgens over dat ze een oordeel hebben? (Slachtofferrol)

Je hebt een kind en verantwoordelijkheden dan heb je helemaal geen tijd om te gebruiken en een aluminium hoed te dragen.
Klik om te vergroten...
Wat een onzin….dus omdat je een kind hebt moet je een bepaalde dans dansen?
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#2
Brakka Mang zei:
Wat een onzin….dus omdat je een kind hebt moet je een bepaalde dans dansen?
Klik om te vergroten...
Ja als je kinderen hebt heb je verantwoordelijkheden dan ga je niet bij je kinderen zoveel zuipe als een idioot dat probeert hij te zeggen.
Als je het daarmee oneens bent hoop ik echt dat je geen kinderen hebt
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Brakka Mang zei:
Wat een onzin….dus omdat je een kind hebt moet je een bepaalde dans dansen?
Klik om te vergroten...
Omdat je een kind hebt ben je verantwoordelijk voor niet alleen jezelf maar ook je kind.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drink je dan Corona, Modelo of Pacifico? :thinking:
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hansklok zei:
Ja als je kinderen hebt heb je verantwoordelijkheden dan ga je niet bij je kinderen zoveel zuipe als een idioot dat probeert hij te zeggen.
Als je het daarmee oneens bent hoop ik echt dat je geen kinderen hebt
Klik om te vergroten...
Ik had het over die Alu-Hoed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."