#1
Ik ontkent mij probleem met alcohol niet... Daarom vraag ik juist advies. Ik ben geen dagelijkse drinker... Maar zodra ik alleen thuis ben ga ik drinken. Dus dat is in mijn ogen een probleem en daar kom ik ook voor uit...De rest genegeerd. Want niet relevant.
Je ontkent je probleem dmv alcohol. Je stopt je ellende weg achter verdoving. Dat ontken je.
Deal met de redenen die je hebt om te drinken.
Voor de rest is de wereld toch maar gewoon wat het is. "de rest"
Ik ga de huidige wereld problemen vanf nu ook negeren, want dat maakt mij zo ongelukkig... En dat wil ik niet meer, ik kan het toch niet veranderen... Dus ga me erbij neerleggen...
PS: TOen ik dit bericht plaatste, toen zaten we nog in lockdown, met QR code, en was er nog geen oorlog.
Veel veranderd in 2 weken... Ook mijn mindset.
Deze oorlog bewijst wel dat Corona niet zo ernstig is als ze wilden laten blijken. Want ineens horen we niks meer... Is toch vaag...