#1
Lijkt me vrij lastig.
En...kostbaar.
Dat doe je niet even met een huis tuin en boompje beestje uitrusting...
En...kostbaar.
Dat doe je niet even met een huis tuin en boompje beestje uitrusting...
ADHD-ers mogen ook met Ritalin op rijden van het CBR...dus.Ik ben het er allemaal helemaal mee eens hoor behalve dat als ik de hele week heb geblowd en ik rij de volgende dag nuchter door de straten dat ik dan toch teveel thc in mijn bloed heb en dan toch het haasje ben.
Slap excuus maar zeg het toch.. De eerste 5 jaar van mijn rijbewijs heb ik meer stoned achter het stuur gezeten dan nuchter. Ja stom ik weet het. In die 5 jaar heb ik 3x door mij toedoen ongelukjes gehad. Geen lichamelijk verwondingen bij mezelf of de tegenpartij gelukkig dus ging vaak meer om blikschade. Deze 3x gebeurde mooi wel toen ik nuchter was. Terwijl ik dus in die jaren meer stoned als nuchter achter het stuur zat. Nogmaals zeer slap excuus maar ik was toen echt veiliger stoned dan nuchter. Ik was nuchter namelijk nogal chaotisch in mijn hoofd en niet als ik geblowd had. Nogmaals slap excuus maar toch... Nu rij ik nooit meer als ik stoned ben hoor trouwens.
Hahaha die keuze is aan jou.Ja daar ben ik mij bewust van. Betekend dat dat ik moet stoppen met auto rijden? Of moet stoppen met blowen?
En dat vind ik niet terecht!Ik rijd niet als ik gebruikt heb. Ken er veel die het wel doen maar ik absoluut niet, principekwestie.
Echter zal er in mijn lichaamsvet wel THC aanwezig zijn, ondanks dat ik niet gebruik voor ik moet rijden (zit minstens een nacht slapen tussen, zo’n 10 uur minimaal) waardoor ik dus alsnog de sjaak zou zijn..
Maar, hoe zit het ermee als je fanatiek blower bent (iedere dag een joint savonds) en je de volgende dag (nuchter) in je auto stapt maar het thc nog wel in je bloed en speeksel (?) te vinden is?
Hoe zit dat dan? Wordt daar rekening mee gehouden met bepaalde gehaltes? @strafrechtzaken.nl
ADHD-ers mogen ook met Ritalin op rijden van het CBR...dus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."