Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste gebruikers, Ik hoor vaak dat speed helpt tegen het out gaan van GHB (beide zelf nog nooit gedaan), maar wat als iemand out is en dan speed in zn neus blaast, komt diegene dan bij van out gaan? En wat als je dit doet als iemand in een K-hole is?"
"BBKING zei: Dan gaat ie dood aan een verkeerde combo.. Klik om te vergroten... Want? Speed en GHB is een combinatie die veel genruikt is."
"Beste leden, Dit weekend ga ik met een vriend naar een festival, dit feest is rond 4 uur sānachts afgelopen. Hierna slapen we in een hotel, ik kan altijd goed slapen na het gebruik van 3mmc, stel ik stop om 2 uur met bijnemen, is het dan om 11 uur na uitchecken nog terug te vinden in een speekseltest van de politie? Is het überhaupt terug te vinden? Domme vragen bestaan niet toch?"
"Miraculeus zei: Buiten of het terug te vinden is, zou je wellicht ook na kunnen denken of het wel verstandig is om een voertuig te gaan besturen met drugs in je lichaam. Klik om te vergroten... Zeker, het is dan al uitgewerkt"
"FredKroket zei: Ja en je bent nog onder invloed dan. Pak een taxi of het ov. Wees geen lul. Klik om te vergroten... Nee ik ben niet meer onder invloed dan, ik heb dan al geslapen"
"Ik heb gisterenavond 4fma gebruikt om 8 uur savonds, vanochtend toen we net wakker waren, rond 10 uur ben ik weer naar huis gereden. Nu is mijn vraag, als ik die ochtend staande was gehouden en een speekseltest moest doen. Was ik dan de sjaak geweest of is het nog niet aantoonbaar in je speeksel omdat het legaal is? En hoe zit dat met 3mmc?"
"Snuffelaar zei: De allereerste hijs vond ik behoorlijk angstaanjagend omdat het enorm snel en heftig werkt maar dat was dan ook de enigste keer dat ik het eng vond. Mijn hart gaat nog altijd tekeer als een gek maar eerder omdat het gewoon heel spannend en intens is. Klik om te vergroten... Is het daarom niet een idee om op het begin iets minder te nemen?"
"Spyro zei: Ik zou dit zwaar afraden. Ik ben een keer op een after geweest met verschillende groepen mensen en er lag daar een jongen out op de grond buiten. Zijn āmatenā waren speed bij hem naar binnen aan het duwen wat ervoor zorgde dat hij lag te spartelen en schuimbekken. Dit beeld krijg ik echt nooit meer van mān netvlies. Echt lang een afkeer naar G gehad ook. Maar het verbaast me hoe mensen drugs met drugs bestrijden. Onverantwoord. Klik om te vergroten... Ik was dit ook nooit van plan om te proberen, maar ik vroeg het me gewoon af"
"N3K0 zei: Als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je het dan...?? En dat je slaapt wil niet zeggen dat je nuchter wakker word. Er zitten nog steeds stofjes in je systeem. Hopelijk word je aangehouden en val je ons niet meer lastig met je dom gedrag. Klik om te vergroten... Rustig maar agressief mannetješ¤£"
"Beste lijpos, Zaterdag heb ik het plan met een paar vrienden van mij om DMT te doen, ik lees niet zo vaak verhalen van een slechte ervaring op DMT, een vriend van mij is namelijk erg bang om fout te gaan op DMT, hoe groot is de kans op een slechte ervaring?"