Blocken die handel
screenshot maken en aangifte van poging tot afpersing doen ,dek je jezelf ook gelijk in.Ik heb zojuist een “ongeluk” gehad, zachtjes naar achter gereden en volgens de scooter bestuurder hem geraakt (niks gevoeld, niks gezien) vervolgens doorgereden omdat ik niks gevoeld/gezien hebt. Vervolgens bij een stoplicht ging hij naast me staan en zeggen dat ik moest stoppen. Ik weet zeker dat ik hem niet geraakt heb dus ben doorgereden. Hij achtervolgde me en uiteindelijk toch gestopt. Gekeken naar de scooter en geen schade.
Vervolgens toch nummer gegeven hij appt me net dat hij 50 euro wilt en anders naar de politie stapt voor wegrijden na een ongeluk wat ik al raar vind, hij wilt geen foto’s van schade sturen. Ik heb niks strafbaars gedaan toch als er geen schade is?
je had moeten stoppen de toen hij zei dat je moest stoppen er kan natuurlijk schade zijn zo als iets doms als een krasje op ze scooter als je daarna echt doorgereden was terwijl hij schade heeft is het strafbaar zelfs als het maar een krasje is maar je bent gestopt en je hebt informatie uitgewisseld dus door rijden na ongeval is het al niet meer dus je bent op dat punt niet strafbaar en normaal gaat het via de verzekering en al helemaal niet niet geef me 50 euro dus laat hem maar lekker naar de politie gaan je heb niks verkeerds gedaan sla wel dat app bericht op dat hij zegt 50 euro anders ga ik naar de politieIk heb zojuist een “ongeluk” gehad, zachtjes naar achter gereden en volgens de scooter bestuurder hem geraakt (niks gevoeld, niks gezien) vervolgens doorgereden omdat ik niks gevoeld/gezien hebt. Vervolgens bij een stoplicht ging hij naast me staan en zeggen dat ik moest stoppen. Ik weet zeker dat ik hem niet geraakt heb dus ben doorgereden. Hij achtervolgde me en uiteindelijk toch gestopt. Gekeken naar de scooter en geen schade.
Vervolgens toch nummer gegeven hij appt me net dat hij 50 euro wilt en anders naar de politie stapt voor wegrijden na een ongeluk wat ik al raar vind, hij wilt geen foto’s van schade sturen. Ik heb niks strafbaars gedaan toch als er geen schade is?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."