#1
Pas als het op je strafblad komt kunnen werkgevers dit traceren denk ik.
Ik denk dat 0,3g coke wel als gebruikers hoeveelheid wordt gezien toch?
Ik denk dat 0,3g coke wel als gebruikers hoeveelheid wordt gezien toch?
Nergens druk om makenJa het was toch even schrikken. Had ook geen legitimatie bij me en heb toen gezegd dat hij wel mee mocht naar mijn huis. Hij zei dat het niet nodig was. Heb vervolgens braaf m’n gegevens doorgegeven en de agent had alleen onder aan het briefje drugsgebruik genoteerd
Opmkan soms maanden duren voordat je iets hoort.
ben in mei aangehouden en kreeg pas in begin nov. te horen dat ik per direct niet meer geschikt was om te rijden. dus 5 maand mocht ik gewoon door rijden. best wel raar.
zijn nu 4 jaar verder en.......
Óf één verpakking, één wikkel of meer dan 5 mL.Bij mijn weten is een hoeveelheid van 0,5 gram harddrugs een zgn. Gebruikershoeveelheid en word je in principe voor deze hoeveelheid niet verder strafrechtelijk vervolgd.
De drugs zullen je wel worden afgenomen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."