Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou eerste weekendje zonder te snuiven. Wel zaterdag wat biertjes gehad, maar hier bleef t bij. Super gezellige avond gehad. Vandaag ook lekker geen kater en nog een beetje gesport vandaag. Morgen lekker fris op t werk."
"Ja het was toch even schrikken. Had ook geen legitimatie bij me en heb toen gezegd dat hij wel mee mocht naar mijn huis. Hij zei dat het niet nodig was. Heb vervolgens braaf m’n gegevens doorgegeven en de agent had alleen onder aan het briefje drugsgebruik genoteerd"
"Dag mensen van drugsforum. Afgelopen zaterdag ben ik gepakt met een kleine hoeveelheid cocaïne (0,3 gr). Dit is van me afgenomen en ook moest ik een paar gegevens doorgeven aan de politie. Na dit hele gebeuren mocht ik naar huis en ben niet naar het bureau meegenomen oid. Heb goed meegewerkt met de politie en heb nog een blanco strafblad. Verder weet ik nu niet of ik vervolgd wordt en of dit invloed heeft op mijn VOG( werk bij de overheid). Zijn er toevallig hier mensen die dit ook mee hebben gemaakt en zo ja wat is er toen gebeurd? Ben namelijk bang dat ik nu veel problemen krijg."
"Vandaag te horen gekregen dat ik moet voorkomen. Het was genoeg om mij als dealer te zien. Haha nee gekheid heb vandaag m’n vog mogen ontvangen! Super blij mee!"
"The big five: coke wiet drank speed en xtc"
"Zou ik niet doen 3mmc is echt troep. Voor je het weet ben je verslaafd en daarna gaat je lichaam flink aftakelen. Zie het veel in mijn omgeving. Zijn veel minder schadelijke. alternatieven. Maar je moet t zelf weten."
"TheSsdCat zei: Snuiven ze het vooral, of doen slikken ze voornamelijk? Ik heb overal gelezen dat slikken een stuk minder verslavingsgevoelig valt, dit is onder andere een van de redenen dat ik het liever niet snuif. Klik om te vergroten... Vooral nu snuiven, maar sommige begonnen met bommetjes en zitten nu dit goedje elke dag te snuiven. Zelf ook 1 keer geprobeerd daarna nooit meer omdat ik wist dat ik er anders giga verslaafd aan zou raken. Gelukkig was ik toen ver heen van de drank en werkte m’n verslavingsreceptoren niet. Verder qua lichamelijke gevolgen is het hetzelfde alleen bij oraal gaat je neus niet naar de getver. Ik ken jongens die constant paarse handen hebben van die zooi en verder zie je aan ze dat ze zich verwaarlozen. Maar hee als je t bij 1 keer kan laten dan kan het vast geen kwaad, maar ik ken weinig die het bij 1 keer lieten."
"HuisbaasBob zei: 🤔 Klik om te vergroten... Wat ik wil zeggen is dat ik bijna knock-out out ging en na die snuif viel ik meteen in slaap en kon ik het effect dus niet voelen."
"Haha leuk dat ik een discussie heb laten ontstaan. @LucidLucy heb jij psychologie gestudeerd? Want inderdaad je slaat de spijker op de kop. Misschien heb ik inderdaad alles nog steeds niet echt verwerkt, maar met zulke gebeurtenissen denk ik ook dat je dat nooit echt kan verwerken. Wat me wel helpt is dat ik altijd de leuke herinneringen terughaal en dat houdt me op de been. Zie het leven ook een beetje als topsport. Heb je namelijk iets overwonnen dan komt alweer de volgende uitdaging. Verder inderdaad als je het zo bekijkt ben ik verslavingsgevoelig, maar ik denk dat elk mens altijd op zoek is naar een rush. Aan mij nu de taak om een nieuwe rush te vinden. M’n nieuwe baan is zeer leuk en ik kan wat ook voor de mens doen. Dat geeft me nu heerlijke energie. Ik ga maar eens een tijdje minder of geen alcohol drinken tijdens uitgaan zoals @PsyTekz adviseert. Ik laat jullie ook weten hoe mijn ervaring hierbij is. Al met al wil ik jullie bedanken voor jullie goede advies en we blijven doorgaan."
"Thanks mensen vóór de geruststelling. Fijne avond allen 😘"