Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke dus dit is het verhaal, ik heb cocaïne besteld vanuit een vendor in Canada en heb er nog niet voor betaald. Ik heb het dus naar een makker toe laten sturen aangezien ik nog bij mij ouders woon en nu blijkt dus dat postnl het pakket onderschept heeft. Het gaat om 0.5g werkende stof, ik ben nu benieuwd of wij nu veroordeeld gaan worden! Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand de wetten goed genoeg om mij te vertellen wat er nu gaat gebeuren?"
"Geneesmiddel zei: @LiLPennoti Volgens mij ben je pas strafbaar als je het in bezit hebt, dus het pakket hebt aangenomen. Dat rare Franse bedrijf had nooit iets ongevraagd naar jou op moeten sturen, toch? Als het pakket was gekomen had je het geweigerd, want jij hebt dit nooit besteld, toch? Het gebeurt wel eens dat de politie je pakketje komt nabezorgen om een 'getuigenverklaring' af te nemen, maar ik denk niet dat ze dat nog gaan doen gezien je al geïnformeerd bent. Ik heb ook wel eens gelezen dat ze undercover het alsnog bezorgen en dat je dan de sjaak bent als je tekent voor ontvangst, maar dan informeren ze je natuurlijk niet vooraf en dat doen ze waarschijnlijk alleen met hele grote hoeveelheden. In ieder geval denk ik dat het juridisch wel stand houdt als je zegt dat je het niet besteld hebt. Het bezit van een halve gram cocaïne wordt daarnaast ook maar heel licht bestraft in Nederland, maar ik weet niet zeker of dit onder smokkelen valt en wat de straffen betreft smokkelen zijn. Wel bijzonder verhaal, er komt een halve gram cocaïne (zo weinig?) helemaal uit Canada en je hebt er nog niet voor hoeven betalen, dat is wel veel vertrouwen vanuit de andere kant? Klik om te vergroten... Ja vind ik ook, het verhaal heeft een nieuwe wending want ik ben volledig uit gegaan van het woord van deze desbetreffende makker. Echter heb ik zo een vermoeden dat hij roet in het eten gooit en mij voor heeft gelogen, ik had hem namelijk niet verteld wat ik had besteld en hoeveel maar toch wist hij dit precies aan mij duidelijk te maken via Whatsapp. Ik weet dat het postkantoor ten eerste waarschijnlijk niet zelf contact opneemt met de klant en al helemaal niet zou kunnen weten dat het cocaïne is en het lijkt me sterk dat ze direct kunnen gokken dat het ook een halve gram is. Echter wil ik je enorm bedanken voor je reactie en wens ik je het beste toe! Houwdoe en die groetjes, Sketchie"