Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ribbaterug zei: Dat klopt inderdaad maar wil er eerlijk gezegd niet meer aan spenderen dan nodig is, weet van mezelf dat ik geen misbruiker ben maar met dat alleen ga je het niet redden in zo'n onderzoek had ik begrepen. met zo'n advocaat ben je al gauw 750 ex. btw kwijt denk dat ik dezelfde info ook kan krijgen van behulpzame mensen hier. Dit hele systeem is puur gebouwd voor geld (en de mensen die wel echt Drugs misbruikers zijn). Ik heb ook het gevoel dat deze zogenaamde Cbr advocaten het puur voor het geld doen komen totaal niet behulpzaam over. Klik om te vergroten... Volgens mij ben jij niet zo bekend met advocaten die zijn er altijd om jou te helpen en jou te verdedigen.... Mijn cbr advocaat vroeg 130 voor een gesprek ter voorbereiding op het onderzoek met psychiater cbr. En was het zeker waar heeft me verteld wat ik op elke vraag moest zeggen (en er zijn nogal wat strik vragen) nu wel goedgekeurd door de psychiater. Mijn advocaat gaf ook nog aan gratis het dossier door te willen lezen mocht ik niet goed gekeurd worden."
"Helprijbewijskwijt zei: Ik heb hem Klik om te vergroten... Zou je deze kunnen delen met mij?"
"Ik weet dat het not done is. Heel goed zelfs nu. Dat hoeft me niet meer uitgeld te worden.. Alleen mijn vraag is zijn er mensen met ervaring met het cbr onderzoek wat zal gaan komen? En heeft iemand toevallig die brochure die hij zou willen delen met mij?"
"Hallo allen. Ik ben vrijdag avond aangehouden na het wat te hard rijden. Daarna in speeksel test gehad die positief uitsloeg op thc . Mee naar bureau en bloed laten prikken nu wachten op de uitslag... maar ik verwacht het ergste. Is er iemand die toevallig de brochure over rijden onder invloed met mij kan delen? En zijn er mensen die ervaring hebben met het waarschijnlijk komende onderzoek van het cbr? Ik weet dat het dom was en ben daarom ook meteen gestopt met blowen te laat helaas maargoed..."
"jives zei: ik raad je ook de brochure aan. ik heb er veel aan gehad 😉 Klik om te vergroten... Zou je deze kunnen delen?"
"Hallo allemaal dit bericht plaats ik puur voor mensen die in afwachting zijn van de uitslag van hun bloedonderzoek. En het verhaal van iemand anders willen lezen. Ik ben 5 weken geleden staande gehouden omdat ik 2 jaar geleden was gepakt met onder invloed van cannabis rijden.. er waren dit keer geen snelheids overtredingen of wat dan ook. Speeksel test gekregen en weer positief.... was al een lange tijd gestopt alleen ivm het overlijden van een close familie lid die week volop geblowt. Dan praat ik over 3 joints per dag. De avond voor de aanhouding 15 uur ervoor. Had ik 3 joints achter elkaar gerookt in een paar uur tijd. 16 uur na de laatste joint bloed afgenomen. Nu 5 weken na aanhouding uitslag gehad dat ik niet boven de grenswaarde van 3,0 mg uit ben gekomen. Gelukkig daarna wel weer meteen gestopt met blowen. Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft. En kijk allemaal uit met blowen want ook een volle dag erna word je gewoon mee genomen voor een bloedonderzoek door de speekseltesten die er zijn.."