#1
Dag allemaal,
afgelopen zaterdag heb ik met de lokale voetbalclub met een touringcar van een lokaal busbedrijf (... Busreizen) een uitje gemaakt naar een andere club.
Eenmaal op de terugweg kreeg ik het erg domme (en bezopen) idee om een klein neusbiertje in het toilet van deze magnifieke dubbeldekkerbus te nuttigen, waarbij het toilet zich onder de achterste trap naar boven bevond.
Ik dacht hier uiteraard verder niet bij na - nu, 2 dagen na dato, begint het toch wel steeds meer te knagen, tot aan paranoia toe.
Mocht er namelijk een camera in dat toilet hangen, dan zou ik volop in beeld staan. Als iets daarvan in enige vorm gepubliceerd wordt, ben ik sociaal flink de sjaak.
Nu lees ik overal dat de privacywetgeving in Nederland het ophangen van camera’s in intieme sferen, zoals wc’s en sauna’s, niet toelaat. Klopt dit (nog steeds)?
De artikelen die ik hierover lees zijn namelijk vrij oud en ook niet met betrekking op touringcars/bussen.
Ik weet dat ik erg dom ben geweest, en de paranoïde gedachten die ik nu ervaar hebben mijn relatie met drugs toch wel een aardige wake-up call gegeven.
Toch zou het erg fijn zijn als iemand hier wat meer zou weten. Ik hoop dat ik niet het haasje ben!
Met vriendelijke groet,
Hansworst
afgelopen zaterdag heb ik met de lokale voetbalclub met een touringcar van een lokaal busbedrijf (... Busreizen) een uitje gemaakt naar een andere club.
Eenmaal op de terugweg kreeg ik het erg domme (en bezopen) idee om een klein neusbiertje in het toilet van deze magnifieke dubbeldekkerbus te nuttigen, waarbij het toilet zich onder de achterste trap naar boven bevond.
Ik dacht hier uiteraard verder niet bij na - nu, 2 dagen na dato, begint het toch wel steeds meer te knagen, tot aan paranoia toe.
Mocht er namelijk een camera in dat toilet hangen, dan zou ik volop in beeld staan. Als iets daarvan in enige vorm gepubliceerd wordt, ben ik sociaal flink de sjaak.
Nu lees ik overal dat de privacywetgeving in Nederland het ophangen van camera’s in intieme sferen, zoals wc’s en sauna’s, niet toelaat. Klopt dit (nog steeds)?
De artikelen die ik hierover lees zijn namelijk vrij oud en ook niet met betrekking op touringcars/bussen.
Ik weet dat ik erg dom ben geweest, en de paranoïde gedachten die ik nu ervaar hebben mijn relatie met drugs toch wel een aardige wake-up call gegeven.
Toch zou het erg fijn zijn als iemand hier wat meer zou weten. Ik hoop dat ik niet het haasje ben!
Met vriendelijke groet,
Hansworst