Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet aantal behandelde drugsverslaafden stijgt elk jaar

Het aantal behandelde drugsverslaafden stijgt elk jaar

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#1
Worden daar in Nederland cijfers over gegeven ?

Ik heb ook gehoord dat de Belgische, Nederlandse en Duitse autoriteiten gaan samenwerken om het drugstoerisme en -criminalitieit in de regio Maastricht terug te dringen.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/060221Drugs/index.shtml#

klik onder video om het journaalitem te zien

bron : vrt nieuws

:wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben benieuwd hoe dit in Nederland is, met ons coffeeshop beleid.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ze spreken hier van verslaving maar het lijkt erop dat ze iedere gebruiker als verslaafde zien.
Dat vind ik jammer.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#5
OOk valt het mij op dat middelen als xtc in de grote steden steeds minder populair zijn geworden maar ik weet natuurlijk niet hoe dat sit in de rest van het land.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar wat wordt er volgens jou dan wel meer gebruikt. Zover ik weet is XTC nog altijd even populair als dat het altijd geweest is, maar moet zeggen dat ik niet meer veel in grote steden op stap ben geweest.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#7
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/060301drugs/index.shtml

Cannabis en cocaïne in de lift !

(ik dacht dat coke 'out' was en XTC weer 'in')
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ergens gelezen dat het aantal mensen die hulp nodig heeft per duizend drugsgebruikers buiten Nederland hoger is dan in Nederland. Dat geeft toch aan dat een open dialoog over drugs, zoals in Nederland mogelijk is, zeker beter is dan de doofpot.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
pasquali zei:
OOk valt het mij op dat middelen als xtc in de grote steden steeds minder populair zijn geworden maar ik weet natuurlijk niet hoe dat sit in de rest van het land.
Klik om te vergroten...

Op het platteland is het nog steeds erg populair kan ik je vertellen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."