Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHyves.nl ook populair bij politie

Hyves.nl ook populair bij politie

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
slipperman zei:
JewCookie zei:
ik vind van wel ja, het hoort een gesloten site te zijn lieve schat alleen voor de mensen die jij een mailtje stuurt of zo iets
Klik om te vergroten...
Ik ken hyves persoonlijk niet is gewoon een profielensite als cu2 etc of niet?

Edit: Even gekeken is gewoon openbaar dus....
Klik om te vergroten...

lees het bericht eens..
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het hoort een gesloten site te zijn? Nee dat is jouw mening. Je weet van te voren duidelijk dat het openbaar is.....
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee jij kan anderen uitnodigen om op jou hyves te kijken dus gesloten niks geen mening is feit
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lana zei:
Ik dacht dat er op Hyves alleen maar nette studentjes zaten.
Maar mensen kiezen er inderdaad voor om hun informatie zelf op internet te zetten.
Als je met dingen bezig bent, moet je slimmer zijn en jezelf niet openbaar gaan maken.
Dus eigen schuld dikke bult. Ik vind het niet stom van de politie. Dat is die mensen hun werk.
Klik om te vergroten...

Eens.
Vraag me alleen wel af hoe valide de info is die ze van Hyves halen uit bijv. krabbels.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sweet_Shadow zei:
Lana zei:
Ik dacht dat er op Hyves alleen maar nette studentjes zaten.
Maar mensen kiezen er inderdaad voor om hun informatie zelf op internet te zetten.
Als je met dingen bezig bent, moet je slimmer zijn en jezelf niet openbaar gaan maken.
Dus eigen schuld dikke bult. Ik vind het niet stom van de politie. Dat is die mensen hun werk.
Klik om te vergroten...

Eens.
Vraag me alleen wel af hoe valide de info is die ze van Hyves halen uit bijv. krabbels.
Klik om te vergroten...

Daar heb jij weer een punt.
De `echte` zitten niet gezellig te krabbelen op Hyves.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
op RTL4 om 18.15u besteden ze er aandacht aan.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat is bijna.. :)
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wie meldt zich dan ook aan bij zulk soort breezersites...
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
boy zei:
Wie meldt zich dan ook aan bij zulk soort breezersites...
Klik om te vergroten...

mee eens
al heb ik wel een cu2....
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daarom heb ik ook de onderste regel van mijn onderschrift daar maar gezet, voor het geval dat :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
minn zei:
boy zei:
Wie meldt zich dan ook aan bij zulk soort breezersites...
Klik om te vergroten...

mee eens
al heb ik wel een cu2....
Klik om te vergroten...

CU2 dat is pas breezah.:P
Hyves heb ik ook. En ben toch een hele nette gast...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."