#1
zommes zei:Ze waren nou ook niet echt wat je noemt "dodelijk"
isschien als je ze aan een kind van 3 maand voert...
zommes zei:Ze waren nou ook niet echt wat je noemt "dodelijk"
Baukereg zei:Drugs legaliseren = professionele productie = toezicht = nooit meer gedonder met foute pillen
Dags zei:hehe ik vond het ook een vaag verhaal. Zeker aangezien de meeste geburikers wel eens een mitsu hebben genomen. Klas ook dat er een mitsu was getest met mCCP ofzo erin(ben vergeten hoe die sh1t heet), maar iig dus dat spul waar je misselijk enzo van wordt en wat in die regenboogpillen zat
Dags zei:De bewuste tablet is driehoekig, heeft een blauwturkooizen kleur, logo 'Mitsubishi' en heeft een gemiddelde dikte van 3,94 mm en een gemiddeld gewicht van 328,6 mg. ,,Het gehalte MDMA gevonden in de tablet is hoog en het gebruik van dergelijke tablet zou tot de dood kunnen leiden of tot ernstige gezondheidsproblemen zoals stuipen, hoge lichaamstemperatuur en coma'', zegt Volksgezondheid.
nou ik denk dat sommigen hier die pil wel herkennen :P
BobG zei:Haha, en volgens gebruikers is dit juist de legendarische pil.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."