#1
zielig dat ze op deze manier de criminaliteit proberen aan te pakken...

Intoxicated zei:Waarom als ik vragen mag?
Als het hier in Nederland zou gebeuren zou jij het toch ook niet leuk vinden als jij met deze fantastische zomer niet meer lekker 's avonds buiten je jointje mocht roken?
En ik had al helemaal niet gedacht dat jij het goed zou vinden als de overheid hele bevolkingsgroepen restricties op gaat leggen tot hoe laat ze naar buiten mogen.

zommes zei:Een avondklok...
Dat deden de nazi's toch ook?
Haze zei:zommes zei:Een avondklok...
Dat deden de nazi's toch ook?
Vele dictoriale regimes hebben dat gedaan in het verleden, Bush is na mijn mening ook niet meer als een kleine Adolf
Haze zei:zommes zei:Een avondklok...
Dat deden de nazi's toch ook?
Vele dictoriale regimes hebben dat gedaan in het verleden, Bush is na mijn mening ook niet meer als een kleine Adolf
JewCookie zei:Haze zei:zommes zei:Een avondklok...
Dat deden de nazi's toch ook?
Vele dictoriale regimes hebben dat gedaan in het verleden, Bush is na mijn mening ook niet meer als een kleine Adolf
ik denk dat het een kleine adolf is, maar met het verschil dat hij het alleen in andere landen doet, en in veeeeeeel mindere mate..
mja hij voert nog net geen razia's uit in zijn eigen land.. :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."