#1
Kim zei:LOL nou ik rooke r dan maar 60 minder :P
roken meot je wel leuk houden eht is lekekr en als je er 100 per dag rookt is dat niet mee rlekker denk ik
Sorry, maar dit is dikke bull-a-shieta. Roken is totaal niet leuk, en gewoon een verslaving die duur en nutteloos is. Rook er zelf 20/30 per een normale dag, en ben er niet blij mee.
