Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums71 aanhoudingen bij drugscontrole trein

71 aanhoudingen bij drugscontrole trein

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Saivy zei:
Idd dikke pech :rolleyes:
Klik om te vergroten...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bal0n zei:
Raar dat ze die pijp in beslag namen..
Klik om te vergroten...

Puur machtsvertoon zou ik denken
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je je pijp kwijt bent en je bent flik, dan gebeurd er zo iets..
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#4
zelfs een grinder :(
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#5
jah daswel vaag, 15 gram hero is toch bestwaten 0 pillen
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
En geen pep of coke?? :confused:
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ja apart...
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#8
gaat het misschien alleen om "geestverruimende" middelen? ... maar die heroiene, zeker een oude man die het heel goed onder controle kan houden, :stoned:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bal0n zei:
Raar dat ze die pijp in beslag namen..
Klik om te vergroten...

Bij mij wilden ze alles in beslag nemen, zelf een mesje omdat ik dat zou kunnen gebruiken om coke te versnijden. Dikke vinger voor ze. Wiet mag je zelfs houden als je even doorzeurt, behalve bij controles als deze.
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Saivy zei:
En geen pep of coke?? :confused:
Klik om te vergroten...

Ik geef die agenten groot gelijk :rolleyes:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeker pech. Maar ja, die lui doen ook d´r werk maar.
Je weet dat het je kan overkomen als je in die trein stapt.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Idd dikke pech :rolleyes:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raar dat ze die pijp in beslag namen..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Binnenland

vr 11 aug 2006,

MAASTRICHT - De spoorwegpolitie heeft donderdagavond 71 mensen aangehouden bij een drugscontrole in een aantal stoptreinen van Maastricht naar de Belgische stad Luik. Een drugshond spoorde bij een groot aantal passagiers kleine hoeveelheden soft- en harddrugs op.

Dat heeft een woordvoerster van het Korps landelijke politiediensten (KLPD), waar de spoorwegpolitie bij hoort, vrijdagochtend laten weten.

Zes reizigers kregen een boete voor de uitvoer van verdovende middelen, omdat zij meer dan 5 gram softdrugs of meer dan een halve gram harddrugs bij zich hadden. De overige reizigers moesten hun drugs inleveren.

In totaal werd 200 gram marihuana, 30 gram hasj, 15 gram heroïne, twee doosjes paddo's, twee doosjes zaadjes, een pijp, een vermaler en een mes in beslag genomen.

De spoorwegpolitie hield de controle samen met de politie Limburg-Zuid, de Koninklijke Marechaussee en de Federale Politie België.
Klik om te vergroten...

dikke pech :(

bron

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."