#1
Altijd, dat zijn ze verplicht. Ze zijn alleen niet verplicht om het duidelijk ergens op te hangen. Als de huisregelment ergens hangen in de uitgaansgelegenheid is dat voldoende.
Psychedelic_Fairytale zei:camera's op toilet zie ik toch niet echt zitten...
JewCookie zei:Psychedelic_Fairytale zei:camera's op toilet zie ik toch niet echt zitten...
heb je nu al veel in discotheken / andere uitgaans gelegenheden..
vind t nog steeds raar dat je die zelf moet vinden, en dat ze dat nergens neerzetten dat er camera's zijn..![]()
zommes zei:Beetje geldverspilling allemaal. Die terroristen verzinnen de volgende keer gewoon een andere truc om een aanslag te plegen. Het is niet zo dat ze alleen maar vliegtuigen kunnen kapen.
Ik denk niet dat we ons kunnen beschermen tegen de terroristen.
Dat is dan mooi inbreuk op privacy.
Het is namelijk verboden om iemand te filmen zonder dat hij het weet dat valt dan onder privacy inbreuk.
Van de titanic zeiden ze ook dat het schip 'onzinkbaar' was..... :PJewCookie zei:Psychedelic_Fairytale zei:camera's op toilet zie ik toch niet echt zitten...
heb je nu al veel in discotheken / andere uitgaans gelegenheden..
vind t nog steeds raar dat je die zelf moet vinden, en dat ze dat nergens neerzetten dat er camera's zijn..![]()
Play_bunny zei:JewCookie zei:Psychedelic_Fairytale zei:camera's op toilet zie ik toch niet echt zitten...
heb je nu al veel in discotheken / andere uitgaans gelegenheden..
vind t nog steeds raar dat je die zelf moet vinden, en dat ze dat nergens neerzetten dat er camera's zijn..![]()
Camera's op toiletten mag niet eens. Net als camera's in pashokjes.
Voordat je naar een dicotheek of een andere uitgaansgelegenheid gaat, heb je ooit het huisregelment gelezen? Staat vaak op de site. Dan hebben ze het aangegeven en je had het kunnen weten dat er zich camera's bevinden.
Mr 187 zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."