Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsItaliaanse politici betrapt in drugstest

Italiaanse politici betrapt in drugstest

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ROME - Zestien van een groep van vijftig Italiaanse parlementsleden zijn betrapt op het gebruik van cannabis of cocaïne. Ze liepen in de val toen ze dachten voor een televisiedebat over de rijksbegroting in het satirische programma de Hyena Show te verschijnen.

Voor het programma zouden ze worden geschminkt, maar in werkelijkheid werden chemicaliën op de huid losgelaten die het gebruik van drugs verraden. Bij vier waren er sporen van cocaïnegebruik en bij twaalf van cannabis.

De Hyena Show laat dinsdag wel de drugstesten in uitvoering zien, maar de identiteit van de personen die naderhand positief uit de test naar voren kwamen, wordt niet prijsgegeven, aldus programmadirecteur Matteo Viviani. De show is een bekend satirisch programma in Italië waar vaker kritiek wordt gespuid op politici. Het wordt uitgezonden door een van de omroepen van mediamagnaat en ex-premier Silvio Berlusconi.
Klik om te vergroten...

Ja maar..........dat doet toch alleen t "klootjes" volk?

Wahahaha kzou benieuwd zijn hoe het met onze politici gesteld is?


bron
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ow die hebben we hier ook wel hoor,hoe heet ie ook al weer?
Die ging ook naar dames van plezier en werd geflasht door een journaliste..oja Rob Oudsen.

Maar zijn er vast wel meer...

Pim Fortuyn had ook wel een dope hoofd maar dat zal wel van de poppers zijn geweest.. :kots:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rob Oudkerk inderdaad.

Pim Fortuyn had inderdaad wel een opgeschrokken kop ja, maar die hardcore nichten lusten er ook wel pap (en pop) van. Dus hij zal zijn fase wel gehad hebben.

Maar toen het kabinet ging vallen en die lui de hele nacht in de kamer hadden gezeten, kwamen sommige van die lui er ook wel opvallend energiek weer uit. Als ze in Italie allemaal aan de dope zijn, dan zal het in Nederland ook wel aan de orde zijn. Alleen hier hebben we veel meer vrouwen, ik zie Halsema met haar bezwangerde hoofd niet echt een flinke snuif nemen.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke en pep zijn wel echte politici drugs, ik weet toevallig dat er sowieso een paar dagelijks blowen. Ik gok dat er sowieso wel vijf uit de 2e kamer Coke gebruiken. (Nergens op gebaseerd)
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
je vind ze op de vreemdste plekken die drugsgebruikers......
ik kijk nergens meer van op :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."