#1
Ik vind Lingo ook wel een leuk spelletje hoor. Voor onder het eten ofzo.
Er doen toch ook veel jonge mensen aan mee.
Trouwens ook geen onderwerp voor in de politiek. t Moet niet gekker worden daar in de kamer.
Er is veel jongerentv en veel ouderentv, naar mijn idee is dat best goed verdeeld.
Er doen toch ook veel jonge mensen aan mee.
Trouwens ook geen onderwerp voor in de politiek. t Moet niet gekker worden daar in de kamer.
Er is veel jongerentv en veel ouderentv, naar mijn idee is dat best goed verdeeld.
