Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoders pedofiel gaan vrijuit.

Doders pedofiel gaan vrijuit.

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze moeten inderdaad wel (minimaal) gedwongen behandeld worden, vooral als ze zichzelf nu als martelaar zien.

Maar ik vind het nieuwsbericht nogal onduidelijk en had graag een bron gezien.
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#2
DE bron is: De krant:Het Laaste Nieuws.1 van de meest gelezen kranten hier in belgie!Dat wat ik als opening heb geschreven is een citaat daar uit.Echter deze zaak heeft al voor heel wat opschudding gezorgd hier in belgie en gaat al jaren terug.Er was al jaren terug een klacht tegen deze mensen,het gerecht heeft er doen op een zeer lakse manier geen aandacht aan gegeven.Onder tussen konden die 2 verder ongestoord hun gang gaan.Na alle pedofiel zaken en kindermoorden die belgie heeft gehad en erom bekend is geworden in heel de werld gaf men in dit geval dus liever de vrijspraak dan opneuw voor heel de werld belachelijk te staan.Als je wil stuur ik jou het artikel op.Laat even weten.Ps zelf een behandeling vondt men niet nodig!ik denk toch dat dit meer dan genoeg zeg over wat ze:openmouth:ns rechtsysteem dus: in de doofpot wil doen.Ze hebben liever dat iedereen lach met een vrijspraak dan dat de waarheid aan het licht zou komen.Want vergeet niet er zijn hier dus wel 2 mensen vermoord.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor de info, ik heb het artikel gevonden en een link in je topic gezet.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
zommes zei:
Sweet_Shadow zei:
Waaaaaaaat??!
Dit vind ik echt schokkend!! Een moord plegen en vervolgens na rechtspraak niet achter de tralies verdwijnen? Als ik het zo zie hebben de daders ook nog bekend!? Mensen die koelbloedig iemand vermoorden lijken mij nogal gevaarlijk.

:confused:
Klik om te vergroten...

Zo werkt het gelukkig niet.

Als een psychiater kan aantonen dat deze mannen ontoerekeningsvatbaar gehandeld hebben omdat zij bezeten waren door woede, vanwege het verschrikkelijke leed dat hen jarenlang is aangedaan, wordt je dus niet als koelbloedige moordenaar gezien. Op zich ben ik daar niet op tegen.

Eerlijk gezegd zou ik niet weten hoe ik zelf zou handelen als ik erachter kwam dat iemand een van mijn zusjes jarenlang had misbruikt. Bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...

Ok, er is dan wel sprake van 'verzachtende omstandigheden', maar de daders geheel vrijuit laten gaan vind ik te ver gaan.
Dus ben ik het met je eens:
zommes zei:
Ze moeten inderdaad wel (minimaal) gedwongen behandeld worden, vooral als ze zichzelf nu als martelaar zien.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."