Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZe zijn weer bezig

Ze zijn weer bezig

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ligt er aan als jeje lichaam geeft voor de wetenschap
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij doelde Kim op de biologie leraren.
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#3
zommes zei:
Volgens mij doelde Kim op de biologie leraren.
Klik om te vergroten...
helemaal gelijk!ik zat even enorm verkeerd!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
:grin:

Op zich had ze de quote-functie wel mogen gebruiken... dus ik snap de verwarring.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Maarja als je je schedel lang de weg laat liggen vraag je er ook een beetje om...

Bovendien snap ik de beroering niet,de taliban voetbalde gewoon met vers afgehakte hoofden,wellicht dat ie daar vandaan kwam...

Ik neem niet aan dat die duitsers in die harde zandgrond daar speciaal opzoek gingen naar een schedel.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, maar wij moeten toch het goeie voorbeeld geven.

Als die Dalliebaans vrijheidsvechters zien voetballen met schedels dan gaan ze helemaal de gekste dingen verzinnen om ons te vernederen.

Trouwens, je hebt op de harde zandgrond echt wel liever een leeggerotte schedel dan een vers hoofd. Zo zie je maar weer wie er echt hardcore zijn.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychonaut1976 zei:
Maarja als je je schedel lang de weg laat liggen vraag je er ook een beetje om...
Klik om te vergroten...

Of niet als je dood bent heb je bar weinig in te brengen.

Psychonaut1976 zei:
Bovendien snap ik de beroering niet,de t[b[yankees[/b]voetbalde gewoon met vers afgehakte hoofden,wellicht dat ie daar vandaan kwam...
Klik om te vergroten...

ff verbeterd

Psychonaut1976 zei:
Ik neem niet aan dat die duitsers in die harde zandgrond daar speciaal opzoek gingen naar een schedel.
Klik om te vergroten...

Neuh...ik ook niet.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
1.was natuurlijk niet serieus
2.is bullshit
3.niet?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
HAMBURG - Duitse militairen die deel uitmaken van de ISAF-troepenmacht in Afghanistan hebben zeker een lijk geschonden. Dat schrijft het Duitse blad Bild van woensdag. Het Duitse leger heeft inmiddels stappen genomen tegen twee verdachten.

De krant is in het bezit van meerdere foto's waarop te zien is dat Duitse militairen in camouflagekledij een menselijke schedel in bezit hebben en daarbij obscene gebaren maken. De foto's zouden al in het voorjaar van 2003 zijn gemaakt.

Het is volgens Bild niet duidelijk waar de schedel vandaan komt. Hij kan uit een massagraf komen in de omgeving van Kabul. Ook is niet duidelijk of het om een schedel gaat van een Afghaan of van een Sovjetsoldaat. Het Sovjetleger bezette Afghanistan van 1979 tot 1989.

Opheldering

De Duiste minister Franz Josef Jung van Defensie heeft onmiddellijk opheldering geëist. "Het is duidelijk dat een dergelijk gedrag van Duitse soldaten in geen geval kan worden getolereerd", aldus de bewindsman. Een zegsman van ISAF noemde het geval "schokkend".

Inspecteur-generaal Wolfgang Schneiderhan zei dat de strijdkrachten een zaak zijn begonnen tegen twee mannen. Een van hen is nog soldaat, terwijl de ander al is afgezwaaid. Het tweetal wordt verhoord. Justitie in Potsdam is eveneens een onderzoek begonnen.
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#10
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oorlog leidt tot waanzin...

of is het al waanzin?
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
zommes zei:
Oorlog leidt tot waanzin...

of is het al waanzin?
Klik om te vergroten...

Het is al waanzin.
Laten zien wie er beter/sterker is, is altijd waanzin.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
HAMBURG - Duitse militairen die deel uitmaken van de ISAF-troepenmacht in Afghanistan hebben zeker een lijk geschonden. Dat schrijft het Duitse blad Bild van woensdag. Het Duitse leger heeft inmiddels stappen genomen tegen twee verdachten.

De krant is in het bezit van meerdere foto's waarop te zien is dat Duitse militairen in camouflagekledij een menselijke schedel in bezit hebben en daarbij obscene gebaren maken. De foto's zouden al in het voorjaar van 2003 zijn gemaakt.

Het is volgens Bild niet duidelijk waar de schedel vandaan komt. Hij kan uit een massagraf komen in de omgeving van Kabul. Ook is niet duidelijk of het om een schedel gaat van een Afghaan of van een Sovjetsoldaat. Het Sovjetleger bezette Afghanistan van 1979 tot 1989.

Opheldering

De Duiste minister Franz Josef Jung van Defensie heeft onmiddellijk opheldering geëist. "Het is duidelijk dat een dergelijk gedrag van Duitse soldaten in geen geval kan worden getolereerd", aldus de bewindsman. Een zegsman van ISAF noemde het geval "schokkend".

Inspecteur-generaal Wolfgang Schneiderhan zei dat de strijdkrachten een zaak zijn begonnen tegen twee mannen. Een van hen is nog soldaat, terwijl de ander al is afgezwaaid. Het tweetal wordt verhoord. Justitie in Potsdam is eveneens een onderzoek begonnen.
Klik om te vergroten...

Mijn biologie leraar vroeger op school had ook een echte schedel van een mens,hij heeft dus ook een lijk geschonden....publiekelijk nog wel...schande!!!!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sowieso maar raar volk, die biologie leraren.
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kim zei:
Ligt er aan als jeje lichaam geeft voor de wetenschap
Klik om te vergroten...
Is er eentje om te onthouden!Onze KIM leg ze allemaal plat met grapjes.Goede instelling.
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sowieso,raar volk die Duiters!Op pak weg 45jr twee maal een werld oorlog beginnen! Doe ze het maar na!!En ja oorlog leid tot waanzin.Langs beide zijde!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."