Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPotloodventer moet T-shirt dragen

Potloodventer moet T-shirt dragen

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
En mensen denken niet:
'hahaha, wat een grappig t-shirt, waar heeft ie die gekocht? Kijk kids, ga dat maar even vragen aan die man. huhuuh'
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
En dat gaat helpen :rolleyes:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Saivy zei:
En dat gaat helpen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk,kan je mooi zien wanneer je de kids bij je moet houden,plus dat je je agressie zo makkelijk kan botvieren op iemand die het verdiend.

Het is het zelfde als "kick me" op de rug maar dan erger...
Ik zou een persoon igg een loopkick geven als ie met zo'n t-shirt liep en ik kwam toevallig voorbij :mrgreen:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoe middeleeuws.......pek met veren :rolleyes:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als niks helpt.. Dan maar zo.
Ik zou ´m ook een vette beuk geven als hij voorbij loopt. En ik hoop met mij nog vele anderen. Viezerik.
Dat zo´n eikel nog een vrouw heeft. Die ´s ook niet goed in d´r knar.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Daar geef ik je ook gelijk in hoor. Dat is ook zo.
Had in mijn vorige post ook daarom m´n antwoord nog ff aangepast, maar je was te snel met quoten denk haha.

Het is jammer dat er voor sommige gekken geen pasklare oplossing lijkt te zijn...
M
MaraLid
01-01-2024, 00:00
#7
minn zei:
En mensen denken niet:
'hahaha, wat een grappig t-shirt, waar heeft ie die gekocht? Kijk kids, ga dat maar even vragen aan die man. huhuuh'
Klik om te vergroten...

hehe, lol :mrgreen: :P
maar ik denk inderdaad niet dat veel mensen zo'n T-shirt serieus nemen behalve de mensen in de buurt misschien,maar die weten t dan toch al.
Ik snap niet waarom ze m geen therapie o.i.d. geven :confused:

Lana zei:
Als niks helpt.. Dan maar zo.
Ik zou ´m ook een vette beuk geven als hij voorbij loopt. En ik hoop met mij nog vele anderen. Viezerik.
Dat zo´n eikel nog een vrouw heeft. Die ´s ook niet goed in d´r knar.
Klik om te vergroten...

ze is in ieder geval niet jaloers aangelegd die vrouw van m :wink:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lana zei:
Als niks helpt.. Dan maar zo.
Ik zou ´m ook een vette beuk geven als hij voorbij loopt. En ik hoop met mij nog vele anderen. Viezerik.
Dat zo´n eikel nog een vrouw heeft. Die ´s ook niet goed in d´r knar.
Klik om te vergroten...

Nou nou. Die man doet alleen wat hij leuk vind! Tja, je piemel aan kinderen laten zien vind ik niet echt kunnen ofzo. Maar ik vind dat ze met iets beters moeten komen.

Misschien is die man gewoon niet helemaal goed in zijn hoofd, dan moet je hem helpen en niet in een belachelijk t-shirt laten rondlopen. :rolleyes:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
GewoonVOL zei:
Lana zei:
Als niks helpt.. Dan maar zo.
Ik zou ´m ook een vette beuk geven als hij voorbij loopt. En ik hoop met mij nog vele anderen. Viezerik.
Dat zo´n eikel nog een vrouw heeft. Die ´s ook niet goed in d´r knar.
Klik om te vergroten...

Nou nou. Die man doet alleen wat hij leuk vind! Tja, je piemel aan kinderen laten zien vind ik niet echt kunnen ofzo. Maar ik vind dat ze met iets beters moeten komen.

Misschien is die man gewoon niet helemaal goed in zijn hoofd, dan moet je hem helpen en niet in een belachelijk t-shirt laten rondlopen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Kom er nog maar eens op terug als je zelf kinderen hebt.
Je hebt gelijk dat die man hulp nodig heeft hoor, die is zeker niet goed snik. Maar als hij zo hardleers is..
Dan ben ik vóór bescherming van de samenleving en niet vóór zo´n vent.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lana zei:
GewoonVOL zei:
Lana zei:
Als niks helpt.. Dan maar zo.
Ik zou ´m ook een vette beuk geven als hij voorbij loopt. En ik hoop met mij nog vele anderen. Viezerik.
Dat zo´n eikel nog een vrouw heeft. Die ´s ook niet goed in d´r knar.
Klik om te vergroten...

Nou nou. Die man doet alleen wat hij leuk vind! Tja, je piemel aan kinderen laten zien vind ik niet echt kunnen ofzo. Maar ik vind dat ze met iets beters moeten komen.

Misschien is die man gewoon niet helemaal goed in zijn hoofd, dan moet je hem helpen en niet in een belachelijk t-shirt laten rondlopen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Kom er nog maar eens op terug als je zelf kinderen hebt.
Klik om te vergroten...

Ik vind het ook niet kunnen!

Maar die man in een of ander t-shirt laten lopen vind ik helemaal achterlijk. Die man moet hulp krijgen.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#11
GewoonVOL zei:
Lana zei:
GewoonVOL zei:
Lana zei:
Als niks helpt.. Dan maar zo.
Ik zou ´m ook een vette beuk geven als hij voorbij loopt. En ik hoop met mij nog vele anderen. Viezerik.
Dat zo´n eikel nog een vrouw heeft. Die ´s ook niet goed in d´r knar.
Klik om te vergroten...

Nou nou. Die man doet alleen wat hij leuk vind! Tja, je piemel aan kinderen laten zien vind ik niet echt kunnen ofzo. Maar ik vind dat ze met iets beters moeten komen.

Misschien is die man gewoon niet helemaal goed in zijn hoofd, dan moet je hem helpen en niet in een belachelijk t-shirt laten rondlopen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Kom er nog maar eens op terug als je zelf kinderen hebt.
Klik om te vergroten...

Ik vind het ook niet kunnen!

Maar die man in een of ander t-shirt laten lopen vind ik helemaal achterlijk. Die man moet hulp krijgen.
Klik om te vergroten...

Precies...met een grote heggeschaar....knip...
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Uitgegeven: 4 november 2006 07:04

NEW YORK - Een 69-jarige Amerikaanse man uit Delaware moet op last van de rechter tijdens zijn werk voortaan een T-shirt dragen met de tekst "Ik ben een zedendelinquent". De rechter legde deze straf op omdat de man maar niet ophoudt met het tonen van zijn geslachtsdelen aan kinderen.

De veroordeelde is al sinds 1976 een bij justitie bekende exhibitionist. Samen met zijn vrouw heeft hij een tuinbedrijf en ook daar kan hij het niet laten. Voor zijn jongste overtreding moet hij zestig dagen de bak in. Daarna moet hij 22 maanden lang het T-shirt dragen tijdens zijn werk.


En zo hoort het!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."