Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsproces PMA-doden maat voor niets

Drugsproces PMA-doden maat voor niets

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeker een snoepje uit eigen doos genomen...
Die lui moeten ze echt goed aanpakken...
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kom op zeg, je weet dondersgoed wat de risico's zijn, wil je geen risico lopen moet je geen drugs nemen of laten testen, it's as simple as that.

Zover ik weet leven we allemaal hier soms 'on the edge', daar zijn we ons volledig van bewust. Als t dan fout gaat ben je geen slachtoffer, dan ben je een n00b geweest, en dat weet je dan boven op je wolk ook wel.

Maar nee, dan is t:
"Het arme lieve jongetje ging braaf drugs kopen, kocht niet de drugs die hij eigenlijk dacht te kopen, at het op zonder het te testen, en vervolgens ging die dood eraan. En hij leefde nog wel zo verantwoord. Hoe had hij kunnen vermoeden dat hij ooit dood zou gaan aan drugs, drugs is gezond toch? En de kwaliteitscontrolle op drugs door de keuringsdienst van ware is een van de strengste! :mrgreen: " Kom toch op man...

Iedereen die pillen neemt, en ze niet laat testen, weet verdomds goed dat ie gevaarlijk bezig is.

Wat ik wel met je eens ben is dat iemand die PMA in pillen stopt fout bezig is, maar dat neemt niet de verantwoording van de gebruiker zelf weg.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
het moet je maar overkomen :angry:
welke klootzak houd er zich nu bezig met zulke pillen te maken?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
fokker zei:
Iedereen die pillen neemt, en ze niet laat testen, weet verdomds goed dat ie gevaarlijk bezig is.
Klik om te vergroten...

In Belgie kan je pillen niet testen.
En je verwacht toch nooit dat iemand je gewoon heel erg graag dood wil...
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan maak je toch n trip naar maastricht....

Wil je dat niet, weet je t risico.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die dader heeft zeker de makkelijkste uitweg gekozen. Erg laf om eerlijk te zijn.

Natuurlijk is het verstandiger om je pillen te laten testen, maar het is een illussie dat het risico dan weg is. Je test er altijd maar 1 en in de volgende kan iets heel anders zitten. Er staan hier een aantal reactie die naar mijn idee toch echt suggeren dat je geen risico loopt als je je pillen laat testen. Je verkleint het risico, maar weghalen kan niet.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het zwaarste drugsproces van de jongste jaren wordt een miskleun. De zogenaamde PMA-zaak, waarbij in 2001 en 2002 zes doden vielen in Vlaanderen, raakt door onbegrijpelijke traagheid van het Brussels parket niet afgehandeld.
Intussen heeft de hoofdverdachte, pillendraaier Dirk De Keyser, zelfmoord gepleegd.

Zonder De Keyser staan nog enkel een achttal handlangers op de beklaagdenbank. De nabestaanden van de slachtoffers zijn diep geschokt. Ook de advocaten van de verdachten vinden het "een schandalige zaak voor justitie".

De PMA-doden waren allen tussen de 18 en 25 jaar. Ze zijn mogelijk misleid en dachten xtc te hebben gekocht, terwijl het om de dodelijke variant PMA ging.

ja wadde
hij heeft de snelste uitweg gekozen precies :smoke:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wordt er niet goed van als ik dit soort dingen lees.

Ten eerste, iedereen die drugs slikt weet dat er een risico is, wil je dat beperken moet je je zooi laten testen. Nu wordt er over de 'arme' jongeren gedaan en worden ze betiteld als slachtoffer. In mijn ogen slachtoffer van je eigen onvoorzichtigheid. Niemand heeft ze gedwongen drugs te kopen, en niemand heeft ze gedwongen t te eten.

Ook 'dachten' ze XTC te kopen? Niet handig om eerst even te vragen aan een dealer wat het is voor je t in je mond stopt? Ik kan het me niet voorstellen dat een dealer je bewust PMA geeft, dan verdient ie niks meer aan je toch?

Typisch geval van onverantwoord bezig zijn. Al moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat ook ik niet mijn pillen altijd laat testen.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#9
fokker zei:
Ik wordt er niet goed van als ik dit soort dingen lees.

Ten eerste, iedereen die drugs slikt weet dat er een risico is, wil je dat beperken moet je je zooi laten testen. Nu wordt er over de 'arme' jongeren gedaan en worden ze betiteld als slachtoffer. In mijn ogen slachtoffer van je eigen onvoorzichtigheid. Niemand heeft ze gedwongen drugs te kopen, en niemand heeft ze gedwongen t te eten.

Ook 'dachten' ze XTC te kopen? Niet handig om eerst even te vragen aan een dealer wat het is voor je t in je mond stopt? Ik kan het me niet voorstellen dat een dealer je bewust PMA geeft, dan verdient ie niks meer aan je toch?

Typisch geval van onverantwoord bezig zijn. Al moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat ook ik niet mijn pillen altijd laat testen.
Klik om te vergroten...

Ik ben het weer met ome fokkert eens.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
idd ik ook... laat die zooi toch is testen..

ook dit is weer ongelofelijk hoor... pffff
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Noobs zijn het. :openmouth:


J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
testen gaat niet in belgië hé.. en tis maar logisch da ze dachten xtc te hebben
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Komop...als je vraagt om pillen vraag je niet om gif...
Niemand wil PMA pillen...dat is helemaal niet leuk. Als je die shit in pillen doet ben je gewoon fokking twisted.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."