Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBrit dacht miljoen gewonnen te hebben

Brit dacht miljoen gewonnen te hebben

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja kim dat is ie zeker dom ja..
was wel een inkoppertje dus verzin voortaan je eigen grapjes..
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Echt zuuur idd :grin:
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha echt prachtig dit :grin:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De 36-jarige Britse autoverkoper Steve Moseley heeft zichzelf drie kwartier miljonair gewaand. Nadat hij bij het krasspel 24 Karat Gold de vakjes had opengekrast, dacht hij een miljoen pond te hebben gewonnen.

Prompt schold Steve zijn baas verrot, nam hij ontslag, danste op de tafels, smeet het geld in zijn portefeuille naar zijn collega's, bestelde champagne en belde zijn vriendin met het goede nieuws.

Nog geen uur later kwam hij er achter dat hij verkeerd op de kraskaart gekeken had. Een cijfer dat 16 had moeten zijn, bleek 15.

Met het schaamrood op de kaken bood hij zijn baas excuses aan. Die nam hem maar terug in dienst. ''Je ziet waar de prioriteiten van mensen liggen als ze met zulke bedragen geconfronteerd worden. Ik heb er wel mee te doen, want die cijfers zagen er precies hetzelfde uit'', aldus de baas van de garage.

Overigens heeft Steve zijn baan een paar dagen later toch maar opgezegd, omdat hij niet langer tegen de pesterijen van zijn collega's kon.

:grin: :mrgreen: :grin: :mrgreen: :grin: :mrgreen:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Das zuur! :grin:

Dat geeft volgens mij het zelfde gevoel als dat je iemand een staatslot kado doet en daar valt vervolgens een heel hoog bedrag op en op die van jezelf niks. :(
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
LOL! :tearsofjoy:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha net een film :grin: . Maar het moet je maar overkomen he...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat moet wel kut zijn voor die mens, maar uiteindelijk krijgt hij toch zijn verdiende loon.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#9
:grin: Die man moet zich nu toch wel niet zo lekker voelen.. :rolleyes:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is gewoon dom heel dom
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die is nog blonder dan dat ik ben.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm dus je bent blond. :P
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
goh denk je? :wink:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#14
:grin: Voor schut.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is dan wel héeeeeeeeeeeeeeeel dom

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."