Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHond schiet man neer..

Hond schiet man neer..

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat voor een sukkel laat zijn pistool nou op de tafel zonder het te vergrendelen, alsof elke moment een groep dieven zijn huis willen inbreken.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#2
En terecht. Honden aan de macht. Heil Hunden! Sieg Pluto!
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#3
TimKGB zei:
"Hij beschermde ons altijd. Dat hij dit zou doen had ik nooit verwacht."
Wat haar toekomstige man met de hond doet als hij terug is uit het ziekenhuis, kon ze nog niet vertellen.
Klik om te vergroten...


typisch amerika :rolleyes:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
AMSTERDAM - Een Amerikaanse man is woensdag in Memphis neergeschoten door zijn eigen hond. De 21-jarige eigenaar maakt het naar omstandigheden goed.

King George, een grote Duitse dog, liep tegen een tafel aan waar het pistool op lag. Het wapen viel op de grond en ging automatisch af. De onfortuinlijke eigenaar had geluk dat de kogel geen vitale delen heeft geraakt.
Zijn verloofde zei tegenover de tv-zender Foxnews: "Hij beschermde ons altijd. Dat hij dit zou doen had ik nooit verwacht."
Wat haar toekomstige man met de hond doet als hij terug is uit het ziekenhuis, kon ze nog niet vertellen.
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
yellowmoon zei:
wat voor een sukkel....
Klik om te vergroten...
Amerikaan.. enough said.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
TimKGB zei:
TimKGB zei:
"Hij beschermde ons altijd. Dat hij dit zou doen had ik nooit verwacht."
Wat haar toekomstige man met de hond doet als hij terug is uit het ziekenhuis, kon ze nog niet vertellen.
Klik om te vergroten...


typisch amerika :rolleyes:
Klik om te vergroten...

omg, geven ze die hond nog de schuld ook ...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Achterlijke hond.

Aanklagen die hap.
T
The ChosenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hahahaha, echt zo typisch dit.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#9
TimKGB zei:
TimKGB zei:
"Hij beschermde ons altijd. Dat hij dit zou doen had ik nooit verwacht."
Wat haar toekomstige man met de hond doet als hij terug is uit het ziekenhuis, kon ze nog niet vertellen.
Klik om te vergroten...


typisch amerika :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:( Niet te geloven hoe mensen toch kunnen generaliseren. Ik heb niks met Amerika maar wat is dat nou weer voor een opmerking. Verder is die laatste zin in jouw quote een manier van typen van een nieuwsposter die denkt dat hij / zij grappig is, en geen situatie waarin die man echt overweegt die hond al dan niet een straf te geven. Maar goed, Amerika-bashen is altijd makkelijk natuurlijk!
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#10
:') 'Amerika' is enkelvoud, 'ze' in het zinnetje 'omdat ze zo stom zijn', is meervoud... zelf ben je dus ook niet bepaald snugger! Maar wel even een hele bevolkingsgroep over één kam scheren, bravoooo jij hebt hersens. :wave:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amerika bashen is idd gemakkelijk omdat ze zo stom zijn, BORAT al gezien, toen hij daar in dat busje zat me die doorsnee Amerikanen :P

Fin, vindt het verhaaltje ver laggen
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hij heeft ergens toch een punt, ze vragen d'r wel om. Anders bestond Dr. Phil niet. Of het bovenstaande nieuwsbericht.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hij heeft geen punt, wat 'ie zegt slaat als een lul op een drumstel. :) Ik kan me nog een nieuwsbericht herinneren ( http://frontpage.fok.nl/nieuws/51394 ) waar een Nederlander een tijdje buiten rond liep met zijn moeders huid om, die 'ie even daarvoor zelf van z'n moeder afgesneden had. 'Gek' nieuws komt overal voor, ik word gewoon een beetje moe van dat 'Amerika-gezeur'. :')
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hij heeft wél een punt. Jij ook, daar niet van. Maar het meeste 'gekke' nieuws komt toch van de andere kant van de oceaan.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Idd, ben het amerika gebash ook wel beu, maar kom nu zeg. Mensen die elkaar voor het minste aanklagen, de hond de schuld geven omdat em tegen de tafel botst. Ge moet al zo fucking achterlijk zijn om dat te doen. Tenminste, als je de europese mentaliteit heb, dan denk je zo.

En al dat gebash is terecht. Bush z'n oorlog, dikke amerikanen, mensen die elkaar constant aanklagen, hun geloof.
In europa heb je ook zo'n gevallen. Maar in Amerika is het precies nog meer of het valt meer op.

Ik blijf er dan ook bij dat Amerika een gevaarlijk land is, dat dringend geen macht meer mag hebben.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#16
Amerikanen zijn de missing link tussen mens en aap dat bewijst maar weer
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Amerika... :confused: straks gaan ze die hond nog aanklagen ook...
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#18
<amerika-bash>
Eerder de fabrikant van het pistool... omdat niet op het pistool stond aangegeven dat je 'm geladen en schiet-klaar op een tafel moet laten liggen, omdat er een kans bestaat dat het pistool gaat, en een kogel afvuurt in jouw of iemand anders zijn / haar richting!
</amerika-bash>

:sunglasses:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goanaut zei:
<amerika-bash>
Eerder de fabrikant van het pistool... omdat niet op het pistool stond aangegeven dat je 'm geladen en schiet-klaar op een tafel moet laten liggen, omdat er een kans bestaat dat het pistool gaat, en een kogel afvuurt in jouw of iemand anders zijn / haar richting!
</amerika-bash>

:sunglasses:
Klik om te vergroten...
dan kun je net zo goed ook de fabrikant van de tafel aanklagen, of ouders van die slachtoffer omdat ze wereld 1 idioot rijker hebben gemaakt :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die man moeten ze alsnog afschieten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."