Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrootste cannabisplantage ooit ontdekt in Merksplas

Grootste cannabisplantage ooit ontdekt in Merksplas

10 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
RIP :(
t
testLid
01-01-2024, 00:00
#2
Grootste cannabisplantage ooit ontdekt in Merksplas

In Merksplas is een uitermate grote en hyperprofessionele cannabisplantage ontdekt. Volgens de lokale politie gaat het om de grootste die ooit in België werd ontdekt. Tot 40.000 planten waren ondergebracht in een serre van ongeveer 10.000 vierkante meter groot.

Volgens het parket van Turnhout was de plantage sinds april van dit jaar actief. De ontruiming van de serre zal vermoedelijk een week in beslag nemen. Er werden in de zaak nog geen verdachten opgepakt



Bron: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_58 ... n=homeArt7
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zonde van al die mooie plantjes :openmouth:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat zonde!! Dat zal wel een dal betekenen in de hoeveelheid wiet in de omloop, wat in Nederland uit in hogere coffeeshop prijzen en in andere landen dealers die niks kunnen regelen (drought noemden ze het altijd in engeland)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is kut voor de Belgen onder ons :P
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ach, dan komen ze toch weer gezellig naar NL.? Waarschijnlijk was de opbrengst toch ook al naar NL gegaan; kwekerijen over de grens worden vaak opgezet door diejen 'Ollanders :wink:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik hoop overigens wel dat die mannen er goed mee wegkomen en op hun minst hun geld terugverdient hebben...
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
flashkop zei:
ik hoop overigens wel dat die mannen er goed mee wegkomen en op hun minst hun geld terugverdient hebben...
Klik om te vergroten...

Ik denk dat de echte mannen erachter niet worden gepakt. Het zou wel stom zijn om als je zo'n grote kweek op je eigen naam zet.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
straat dealertjes zulen wel weer opslagen dan :(


zonde van die mooi plantjes :(
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#11
zonde, zonde.. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."