Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPopcorn geur snuiven

Popcorn geur snuiven

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 zakken popcorn per dag..
Verslaafd ?

:wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Popcorngeur slecht voor de longen
Niet alleen het inhaleren van sigarettenrook is slecht voor de longen. Ook het opsnuiven van de heerlijke geur van verse popcorn blijkt potentieel gevaarlijk. Een patiënt in de VS kampte al lang met ademhalingsmoeilijkheden. Na vele onderzoeken bedacht een dokter zich dat de symptomen wel erg veel leken op die van sommige arbeiders in popcornfabrieken. Toen de arts vroeg of de patiënt wellicht iets met popcorn had, bleek die inderdaad tenminste twee zakken magnetronpopcorn per dag te verorberen. Verder had hij de gewoonte om na het poppen in de magnetron eerst eens flink die verse geur op te snuiven. Die geur komt van de chemische stof diacetyl die in de fabriek wordt toegevoegd voor de door Amerikaanse popcornliefhebbers zo gewaardeerde vette botersmaak. De damp die van verhitte diacetyl komt kan longweefsel aantasten.De man eet inmiddels al zes maanden geen popcorn meer, en het gaat een stuk beter met hem. De arbeiders in verschillende popcornfabrieken zijn minder gelukkig, velen hebben longklachten en er zijn zelfs al enkele sterfgevallen bekend.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Japi-10 zei:
De arbeiders in verschillende popcornfabrieken zijn minder gelukkig, velen hebben longklachten en er zijn zelfs al enkele sterfgevallen bekend.
Klik om te vergroten...

Schandaelig.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Schandalig ja, beetje dood gaan op het werk. Stelletje luilakken. Maandje Goelag!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha. Dat wist ik niet.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een wijze om te sterven. :beer:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm, als je de smaak van boter wil op je popcorn, zouden ze natuurlijk ook gewoon boter op de popcorn kunnen doen. :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het zou verboden moeten worden.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik snap die mensen in de VS echt niet.. ze zijn maar aan het zeiken over drugs enzo, maar ze gooien wel de goorste chemische rotzooi over eten heen :confused: En dan ook nog zeggen dat het door de popcorn komt..

Het komt gewoon doordat ze te krepserig zijn echte boter op de popcorn te doen.. :openmouth:
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Delirium zei:
Ik werk in de bioscoop, ik snuif per week ook meerdere malen popcorn :rolleyes:
Klik om te vergroten...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snel daar lunnen we dus acijns op aanvragen
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Delirium zei:
Ik werk in de bioscoop, ik snuif per week ook meerdere malen popcorn :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Tivoli!!!!!!!
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Koekiemosnter en Elmo samen popcorn eten

b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#14
popcorn maakt meer kapot dan je lief is.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik werk in de bioscoop, ik snuif per week ook meerdere malen popcorn :rolleyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Straks moeten we nog 21 jaar zijn als we in de winkel zelfmaak popcorn willen kopen :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."