Justitie gaat strenger optreden tegen softdurgs - België
7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
#1
Matig voor jullie belgen
#2
achja.."troostje" voor jullie is dat NL d'r hard achteraan holt..
#3
zielige regering vol me katholieken
#4
Kan ik me dood aan ergeren. Dat ze het wietgebruik bij minderjarigen willen aanpakken: perfect! Maar laat mij toch lekker men joint kunnen roken op een bankje in het park ofzo.
Ik moet nu weg want ik ga me bezatten en lawaai maken op straat.
#5
Vandeurzen zegt duidelijk in het interview dat hij de dealers en drugrunners wilt aanpakken.
Volgens mij beseft ie gewoon niet dat dit een geschenkje is aan de dealers, door strengere controles worden er (denk ik) toch een deel belgen afgeschrikt om (vaak) naar de shops net over de grens te reizen, en zullen de dealers veel meer te doen hebben + de prijzen kunnen opdrijven.
Niemand van de al gebruikende belgen zal door de volledige illegalisering van iets dat toch al een beetje illegaal was hiermee stoppen, toch?
Typische bekrompenheid van ons landje
#6
het is triest, zeer triest
#7
Hier gaan we weer , het mag niet , het mag een beetje , het mag niet , het mag een beetje ... Met wat geluk vallen de christen democraten sneller dan ze rechtgestaan zijn en kan het leven weer zijn gangetje
Het is te deprimerend voor woorden . Alcohol ! dat is het ! Ik hoop dat we allemaal de vergelijking alleens hebben gemaakt tussen iemand die ladderzat is of iemand die stoned is . Wie veroorzaakt er dan lawaai , vandalisme , geweld ... Maarja , met een half miljoen belgische alcoholisten zouden ze niet durven , dan is er een burgeropstand .
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.