Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJustitie gaat strenger optreden tegen softdurgs - België

Justitie gaat strenger optreden tegen softdurgs - België

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#1
Matig voor jullie belgen:openmouth:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
achja.."troostje" voor jullie is dat NL d'r hard achteraan holt..
n
noizeferatuLid
01-01-2024, 00:00
#3
zielige regering vol me katholieken
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan ik me dood aan ergeren. Dat ze het wietgebruik bij minderjarigen willen aanpakken: perfect! Maar laat mij toch lekker men joint kunnen roken op een bankje in het park ofzo. :cry:
Ik moet nu weg want ik ga me bezatten en lawaai maken op straat. :wave:
W
WhiterabbitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vandeurzen zegt duidelijk in het interview dat hij de dealers en drugrunners wilt aanpakken.
Volgens mij beseft ie gewoon niet dat dit een geschenkje is aan de dealers, door strengere controles worden er (denk ik) toch een deel belgen afgeschrikt om (vaak) naar de shops net over de grens te reizen, en zullen de dealers veel meer te doen hebben + de prijzen kunnen opdrijven.

Niemand van de al gebruikende belgen zal door de volledige illegalisering van iets dat toch al een beetje illegaal was hiermee stoppen, toch?

Typische bekrompenheid van ons landje :angry:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#6
het is triest, zeer triest
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier gaan we weer , het mag niet , het mag een beetje , het mag niet , het mag een beetje ... Met wat geluk vallen de christen democraten sneller dan ze rechtgestaan zijn en kan het leven weer zijn gangetje :rolleyes:

http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/index_o ... RUGSBELEID
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is te deprimerend voor woorden . Alcohol ! dat is het ! Ik hoop dat we allemaal de vergelijking alleens hebben gemaakt tussen iemand die ladderzat is of iemand die stoned is . Wie veroorzaakt er dan lawaai , vandalisme , geweld ... Maarja , met een half miljoen belgische alcoholisten zouden ze niet durven , dan is er een burgeropstand .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."