Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerbod Growshops

Verbod Growshops

17 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat die growshops gewoon tuincentrum moeten gaan heten ofzo.
En lampen verkopen kan toch niet illigaal zijn, hoe moet ik anders mijn aardbeien kweken in de winter ?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ga er maar van uit dat de growshops ook niet lang meer hebben :(
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nederland begint steeds meer fucked up te worden :tearsofjoy:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeker. Grens van duitsland extreem goedkope huizen :wink:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zolang het nog op fietsafstand van een shop is, best :tearsofjoy:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Riel zei:
Zeker. Grens van duitsland extreem goedkope huizen :wink:
Klik om te vergroten...
Ja, vertel mij wat.
En die duitsers zijn nog goed in bouwen ook.
Maar ik zal toch kiezen voor nieuw-zeeland of zo..
Lekker met je wijfie, werk, huisje en tuintje vol met exotische planten :hearteyes:
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekker naar Japan :hearteyes: kun je overigens lekker rustig wonen en wiet verbouwen, zal niemand daar een fuck om geven :mrgreen:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
jcutter zei:
Riel zei:
Zeker. Grens van duitsland extreem goedkope huizen :wink:
Klik om te vergroten...
Ja, vertel mij wat.
En die duitsers zijn nog goed in bouwen ook.
Maar ik zal toch kiezen voor nieuw-zeeland of zo..
Lekker met je wijfie, werk, huisje en tuintje vol met exotische planten :hearteyes:
Klik om te vergroten...
maar dan zonder werk bij voorkeur, of heel weinig :)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
ThaReaper zei:
Lekker naar Japan :hearteyes: kun je overigens lekker rustig wonen en wiet verbouwen, zal niemand daar een fuck om geven :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Rustig wonen in Japan? :P Japan heeft de grootste bevolkingsdichtheid van de hele wereld (of iig hoog in het lijstje). Kun je beter op 1 of ander exotisch eiland een soort Goa starten :grin:

Het probleem is dat het niet alleen Nederland is :( Heel de wereld raakt fucked up. Je krijgt steeds minder privacy, het overheidsoptreden wordt steeds meer en kapitalisme begint nu toch wel heel erg extreme vormen aan te nemen...
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Japan is in de steden idd drukbevolkt, ik heb het dan ook over de bergen daar.. kun je je eigen klooster oprichten en dan valt niemand je daar lastig. :wink:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
ThaReaper zei:
Japan is in de steden idd drukbevolkt, ik heb het dan ook over de bergen daar.. kun je je eigen klooster oprichten en dan valt niemand je daar lastig. :wink:
Klik om te vergroten...
..ik denk dat het makkelijker is om eens weer gezellig middeleeuws met fakkels naar de kamer te trekken :wink:
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#12
pipoxyz zei:
ThaReaper zei:
Japan is in de steden idd drukbevolkt, ik heb het dan ook over de bergen daar.. kun je je eigen klooster oprichten en dan valt niemand je daar lastig. :wink:
Klik om te vergroten...
..ik denk dat het makkelijker is om eens weer gezellig middeleeuws met fakkels naar de kamer te trekken :wink:
Klik om te vergroten...

*steekt een fakkel aan* Burn the bastards! :smilingimp:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#13
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#14
shokora zei:
Het probleem is dat het niet alleen Nederland is :( Heel de wereld raakt fucked up. Je krijgt steeds minder privacy, het overheidsoptreden wordt steeds meer en kapitalisme begint nu toch wel heel erg extreme vormen aan te nemen...
Klik om te vergroten...

Telefoongesprekken worden opgenomen, camera's overal, je telefoon wordt gebruikt om je winkelgedrag te bepalen (en meer...) en binnenkort heb je een RFID tag in je hand zodat ze altijd weten wie je bent.

Privacy is stervende, al dan niet dood.
'Security through obscurity' is alles dat rest.

Ik moet misschien toch maar eens op zoek naar een tropisch onbewoond eiland.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dus; binnenkort word er bij een DF meet; Phentobarbital gedronken inplaats van Ayahuasca.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#16
jcutter zei:
Dus; binnenkort word er bij een DF meet; Phentobarbital gedronken inplaats van Ayahuasca.
Klik om te vergroten...

En hen laten winnen zeker?
Never! :rock:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Idd.
Ik wil verhuizen!
Steeds meer mensen hoor ik praten over het verhuizen naar het buitenland.
Dat lijkt mij een uitstekend idee :rock:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#18
..ik las dit zojuist in de standpunten van het CDA..
Achterlijk tuig zei:
Growshops vormen steeds meer de spil waar de illegale hennepteelt om draait, zijn maar al te vaak het voorportaal van criminaliteit en worden daarom op verzoek van het CDA verboden.
Klik om te vergroten...

dat wordt gebracht als een feit..maar dat is het (nog) niet...toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."