#1
Ik denk dat die growshops gewoon tuincentrum moeten gaan heten ofzo.
En lampen verkopen kan toch niet illigaal zijn, hoe moet ik anders mijn aardbeien kweken in de winter ?
En lampen verkopen kan toch niet illigaal zijn, hoe moet ik anders mijn aardbeien kweken in de winter ?

