#1
Jij bent vast een eerste klas wijsneus die veel word/werd gepest op school.
Maar ergens mag ik je wel![:wink:]()
Maar ergens mag ik je wel
http://www.depers.nl/opmerkelijk/211681 ... n-kat.htmlDeense studenten zijn van de populaire site Facebook afgegooid nadat ze foto's plaatsen van het koken en opeten van een kat.
De studenten van een journalistiekopleiding in Denemarken protesteerden met hun maaltijd tegen de manier waarop koeien en varkens worden behandeld. De wilde kat was neergeschoten door een boer die het aantal zwerfkatten op zijn erf onder controle wilde houden. Het dier heeft niet geleden, claimen de studenten, en was bovendien bereid door een topkok.
De studenten plaatsen foto's van hun actie op Facebook. Na protesten werd het account afgesloten. De studenten zijn teleurgesteld. "We willen dat mensen nadenken over wat ze in hun mond toppen," zei een van de studenten in een Deense krant. "Het is hypocriet dat we wel geld uitgeven aan onze huisdieren, maar daarna het goedkoopste vlees kopen, gemaakt van een varken met een vreselijk leven. En waarom is een kat eten erger dan een varken?"
Dierenrechtactivisten hebben de actie veroordeeld. "Dit is een hele slechte manier om aandacht te trekken voor dierenleed."
Hvad gør man, hvis man man vil sætte fokus på dyrevelfærd? En gruppe journaliststuderende fra Århus besluttede sig for, at den bedste måde var at skaffe en død kat og spise den. Og derefter lægge billederne på nettet og skrive en artikel i studenterbladet Citat.
Katten blev flået og tilberedt af en kok fra en cafe i Århus, hvorefter de journaliststudernede spiste kødet, der var tilberedt med tomat, grøntsager og rødvin.
- Det smager lidt af kylling. Først. Bagefter sådan lidt af pels. En anelse sej i kødet. Lårbenet kan anbefales til madpakken, skriver en af de studerende på den Facebook-profil, der huser billeder, opskrifter og reaktioner på projektet.
Kok Nikolai Madsen har ingen kvaler med at tilberede en kat.
- Jeg synes egentlig, der er lidt pjattet at blive forarget over, at man har lyst til at tilberede en kat. For mig er en kat sovel som en kanin bare kød, bare mad, siger han i artiklen i citat.
'Ren provokation'
Gruppens katte-ret har vagt forargelse hos Dyrenes Beskyttelse og en bruger på gruppens Facebook-profil.
- Jeg synes jeres projekt 'slagt en kat' virker som en ren og skær provokation for selv at blive lagt mærke til og for at blive husket i flere år frem i de kredse hvor det måtte være nødvendigt for jer at blive set og hørt, skriver Birgitte Wolff blandt andet på gruppens profil.
Gruppen fik katten af en landmand, som skød den for at holde bestanden nede.
Facebook slettede i går billederne og beskrivelsen af katte-spisningen.

Ik denk dat je niet snapt wat concurrentie isjcutter zei:Dreadlock; het feit dat jij je ogen als een instrument gebruikt, waarmee je mijn texten onder de loep legt; is al genoeg om de volgende conclusie te trekken: Jij ziet mij als concurrentie, die nu in een zwakke positie staat hier op het forum. Jij schopt me gewoon na.
Zegt de schizofreen![]()
Zoveel werd ik niet gepest hooguit op de basisschool. Maar de /care is groot. Gepeste mensen zijn ook meestal geen wijsneuzen trouwens.jcutter zei:Jij bent vast een eerste klas wijsneus die veel word/werd gepest op school.
Maar ergens mag ik je wel![]()

..of heb je cutter 50 euri gegeven?Nick de Neger zei:Ik ben geen wijsneus... ik heb er een!![]()
*is de weg nu officieel kwijt*pieter-b zei:..of heb je cutter 50 euri gegeven?Nick de Neger zei:Ik ben geen wijsneus... ik heb er een!![]()
naja..hij had zichzelf hier op het forum toch al meermaals voor 5 tientjes aangeboden.Nick de Neger zei:*is de weg nu officieel kwijt*pieter-b zei:..of heb je cutter 50 euri gegeven?Nick de Neger zei:Ik ben geen wijsneus... ik heb er een!![]()
Maar ehh... hoezo de fuck zou ik jc 50 euro geven?![]()
:PNick de Neger zei:*is de weg nu officieel kwijt*pieter-b zei:..of heb je cutter 50 euri gegeven?Nick de Neger zei:Ik ben geen wijsneus... ik heb er een!![]()
Maar ehh... hoezo de fuck zou ik jc 50 euro geven?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."