#1
Een hotelgast heeft in een hotel in Nijmegen de hele inboedel van zijn kamer op straat gesmeten. De minibar, het bureau en zelfs het bed moesten eraan geloven. Voorbijgangers konden best afstand houden, want de voorwerpen kwamen vanaf de zevende verdieping aangevlogen, zo meldt de Telegraaf.De man was onder invloed en de politie had het niet gemakkelijk om hem te overmeesteren. Het is niet duidelijk waarom de stoppen bij de man zijn doorgeslagen. Volgens een woordvoerder had hij de nachtportier gebeld om te zeggen dat zijn telefoon het niet deed. Uiteraard werkte de telefoon wel en plots begon de man te dreigen. Bij de politie stond hij bekend als gevaarlijk. De schade in de kamer en aan het meubilair loopt op tot zeker 10.000 euro.
Bron: www.waarmaarraar.nl
Misschien was de beste man aan het oevenen voor roomservice, maar had die het princiepe verkeerd begrepen?
Bron: www.waarmaarraar.nl
Misschien was de beste man aan het oevenen voor roomservice, maar had die het princiepe verkeerd begrepen?


