Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHotelgast inboedel uit raam

Hotelgast inboedel uit raam

9 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een hotelgast heeft in een hotel in Nijmegen de hele inboedel van zijn kamer op straat gesmeten. De minibar, het bureau en zelfs het bed moesten eraan geloven. Voorbijgangers konden best afstand houden, want de voorwerpen kwamen vanaf de zevende verdieping aangevlogen, zo meldt de Telegraaf.De man was onder invloed en de politie had het niet gemakkelijk om hem te overmeesteren. Het is niet duidelijk waarom de stoppen bij de man zijn doorgeslagen. Volgens een woordvoerder had hij de nachtportier gebeld om te zeggen dat zijn telefoon het niet deed. Uiteraard werkte de telefoon wel en plots begon de man te dreigen. Bij de politie stond hij bekend als gevaarlijk. De schade in de kamer en aan het meubilair loopt op tot zeker 10.000 euro.

Bron: www.waarmaarraar.nl

Misschien was de beste man aan het oevenen voor roomservice, maar had die het princiepe verkeerd begrepen?
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien had 'ie wel paddo's op :rolleyes:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sarz zei:
Misschien had 'ie wel paddo's op :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: !
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sarz zei:
Misschien had 'ie wel paddo's op :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Of die uiterst gevaarlijke stof LSD, tuig is het, die drughippies!!

Klinkt overigens meer als een dikke lading PCP :')
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Solidius zei:
Slayerrrr :rock:
Klik om te vergroten...

Deze meneer nam het woord 'smashpit' veel te letterlijk :(
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekkere titel trouwens :P
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vette actie,
soms moet je je gewoon ergens op afreageren.
Ik heb ook wel eens een heel huis aan gort geslagen.
Alles KAPOT slaan inclusief deuren ramen, totdat
je handen helemaal kapot zijn.

:wave:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
klinkt als een drughippoe :tearsofjoy:

uit titel dacht ik dat die kerel eerst de inboedel naar buiten sprongen dan zich zelf er bij.
mar ja je kan niet altijd gelijk hebben :(
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#9
whahah wat een koning ben je dan als je iemand OPBELT om te zeggen dat je telefoon stuk is :xtc:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Slayerrrr :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."