#1
Mooie woordkeuze, hij zal wereldwijd bedoelen. Hele rampscenario's spelen zich gelijk in mijn hoofd af, ik denk in beelden dus ik zie straten vol met half ontbindende mensen die uit al hun openingen bloeden en om hulp gorgelen. Thanks.
Hier, in Afrika of gewoon op Aarde?deadlock zei:Het lijkt me geweldig als er een uitbraak komt.
Twilight zei:Hier, in Afrika of gewoon op Aarde?deadlock zei:Het lijkt me geweldig als er een uitbraak komt.

Wedden dat ik het overleef als ik het zou krijgen?Flameon zei:De vrouw is inderdaad vannacht gestorven helaas. Als je die ziekte hebt dan ben je ten dode opgeschreven.
Verre reizen zijn heel mooi, maar nemen ook vaak heel veel risico's met zich mee. Veel mensen beseffen dat niet, en dan kun je zoiets heel makkelijk oplopen en dan komt er helaas snel een einde aan je vakantie / leven.
deadlock zei:Het lijkt me geweldig als er een uitbraak komt.
Mwoah, in principe is Afrika een net zo grote consumptiemaatschappij, er is alleen veel minder te consumerenacidboy zei:deadlock zei:Het lijkt me geweldig als er een uitbraak komt.
Op wereldwijde schaal en het liefst vooral in westerse consumptielanden, zou terecht zijn.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."