Ik werd hier zo fucking boos van he, het bewijst maar weer eens hoe slecht die mensen na kunnen denken of ze doen zich iig zo voor. De uitspraken van Fred Teeven zijn een veel grotere reden om psychotisch te worden dan paddo's, man man man wat een domme uitspraken die vent er allemaal wel niet uit gooit.
Van der Ham van D'66 heeft het in dit opzicht bij het rechte end. Je bereikt veel meer wanneer je drugs reguleert en zorgt dat dronken/stonede toeristen er niet meer bij kunnen komen dan wanneer je het verbied. Als je het verbied, verlies je de controle en zullen er alleen nog maar meer slachtoffers vallen. Dit is wat de psychedelica community zegt, dit is wat het CAM zegt en dit is wat de feiten zeggen. Maar Ab Klink en nog wat conservatieve kamerleden zien het volgens mij als hun persoonlijke kruistocht om alles wat geestveruimend is te verbieden.
Btw, ook nog eens grappig dat die Ab Klink het verhaal gebruikt van een man die zijn hond in stukken sneed onder invloed van paddo's. Dit verhaal is namelijk later gerectificeerd omdat het helemaal geen paddo's waren, maar deze man zat miden in een psychose. Als de Minister die hier over gaat bij zulke triviale verhalen al een verkeerde feitenkennis heb vraag ik me toch af of hij wel de juiste persoon is om hier over te beslissen.
Btw2, achterlijke 'journalistiek' van Netwerk. Ik dacht dat het hun taak was om zaken te belichten, niet om een opinie te creëeren? Als zij zelf niet snappen dat het overbelichten van hele kleine zaken leidt tot een opinie die totaal niet op de realiteit is gebaseerd, zijn ze het niet eens waard om de titel journalist te dragen. Hoe vaker ik naar de landelijke media kijk, hoe meer ik er achter kom dat het een amateuristische zooi is die conclusies trekken op slecht empherisch bewijs en vervolgens verkondigen dat dit de enige waarheid is.
Om van te kotsen.
http://www.ad.nl/binnenland/article1514029.ece - Doden hond was geen paddo-incident