Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan eet 23.000 hamburgers

Man eet 23.000 hamburgers

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
AMSTERDAM -
Don Gorske, de officiële hamburgerverslaafde uit het Amerikaanse Fond de Lac, heeft inmiddels 23.000 van de vleesbroodjes verslonden


De 54-jarige Amerikaan lijdt aan een dwangneurose waardoor hij minimaal één Big Mac per dag nodig heeft. Het zijn er wel eens meer geweest, maar momenteel eet de slanke Amerikaan twee hamburgers per dag, vertelt hij aan AP.

Sinds mei 1972 at hij slechts 8 dagen geen Big Mac. Eén keer daarvan was de dag dat zijn moeder werd begraven. Zij had Gorske gevraagd om die dag geen Big Mac te eten. "Ik heb haar een belofte gedaan en ik hou me altijd aan mijn beloftes."

De andere keren kon hij geen McDonalds vinden of zat hij vast in een sneeuwstorm. Sindsdien heeft hij er altijd een paar achter de hand in de vriezer.

Gorske weet precies hoeveel hamburgers hij heeft gegeten omdat hij alle bonnetjes bewaart, een andere dwangneurose.

Kijk hier voor een filmpje over Mc Daddy.
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qsEC9OjOBwc&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qsEC9OjOBwc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Bron: http://www.telegraaf.nl/

Nu ben ik niet vies van een hamburger bij de Mac Donalds, absoluut niet, maar dit gaat wel heel erg ver..
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow, dit gaat idd te ver. Maar volgens mij heeft hij geen dwangneurose, maar gewoon een kieskeurige lintworm. Hoe blijf je anders zo dun als die gast?

Hij kwam trouwens toch ook voorbij in die documentaire Supersize Me?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Man_in_the_Box zei:
Wow, dit gaat idd te ver. Maar volgens mij heeft hij geen dwangneurose, maar gewoon een kieskeurige lintworm. Hoe blijf je anders zo dun als die gast?
Klik om te vergroten...

snelle stofwisseling en energie inname is gelijk aan energie uit.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Man_in_the_Box zei:
Wow, dit gaat idd te ver. Maar volgens mij heeft hij geen dwangneurose, maar gewoon een kieskeurige lintworm. Hoe blijf je anders zo dun als die gast?

Hij kwam trouwens toch ook voorbij in die documentaire Supersize Me?
Klik om te vergroten...

Niet zo moeilijk hoor, ik heb jaren lang elke avond zo 3 tot 5 frikandellen speciaal gegeten :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ie verder heel weinig eet? Een big mac is 500 calorieen, niet veel meer dan 2 alberthein stukjes boterkoek en die dingen komen ik verpakkingen van 6, relatief valt hoe vet een big mac is nog wel mee, lijkt me alleen smerig om ze elke dag te eten.. snap niet hoe die gast het volhoud.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
sow dat zijn nogal wat hamburgers, en dan ook nog slank weten te blijven!
Ik zou ze niet op krijgen, ben geen hamburger fanaat
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik eet ook elke ochtend 3 bananen bij het ontbijt. Al 15 jaar lang. Gaat me ook nooit de keel uithangen. Ieder heeft zo zijn voorkeuren. Smaak is wat voeding betreft best wel subjectief.
Vindt het echter geen probleem als ik bij iemand de nacht doorgebracht heb en dan een lekker gebakken eitje voorgeschoteld krijg. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."