#1
AMSTERDAM -
Don Gorske, de officiële hamburgerverslaafde uit het Amerikaanse Fond de Lac, heeft inmiddels 23.000 van de vleesbroodjes verslonden
De 54-jarige Amerikaan lijdt aan een dwangneurose waardoor hij minimaal één Big Mac per dag nodig heeft. Het zijn er wel eens meer geweest, maar momenteel eet de slanke Amerikaan twee hamburgers per dag, vertelt hij aan AP.
Sinds mei 1972 at hij slechts 8 dagen geen Big Mac. Eén keer daarvan was de dag dat zijn moeder werd begraven. Zij had Gorske gevraagd om die dag geen Big Mac te eten. "Ik heb haar een belofte gedaan en ik hou me altijd aan mijn beloftes."
De andere keren kon hij geen McDonalds vinden of zat hij vast in een sneeuwstorm. Sindsdien heeft hij er altijd een paar achter de hand in de vriezer.
Gorske weet precies hoeveel hamburgers hij heeft gegeten omdat hij alle bonnetjes bewaart, een andere dwangneurose.
Kijk hier voor een filmpje over Mc Daddy.
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qsEC9OjOBwc&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qsEC9OjOBwc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Bron: http://www.telegraaf.nl/
Nu ben ik niet vies van een hamburger bij de Mac Donalds, absoluut niet, maar dit gaat wel heel erg ver..
Don Gorske, de officiële hamburgerverslaafde uit het Amerikaanse Fond de Lac, heeft inmiddels 23.000 van de vleesbroodjes verslonden
De 54-jarige Amerikaan lijdt aan een dwangneurose waardoor hij minimaal één Big Mac per dag nodig heeft. Het zijn er wel eens meer geweest, maar momenteel eet de slanke Amerikaan twee hamburgers per dag, vertelt hij aan AP.
Sinds mei 1972 at hij slechts 8 dagen geen Big Mac. Eén keer daarvan was de dag dat zijn moeder werd begraven. Zij had Gorske gevraagd om die dag geen Big Mac te eten. "Ik heb haar een belofte gedaan en ik hou me altijd aan mijn beloftes."
De andere keren kon hij geen McDonalds vinden of zat hij vast in een sneeuwstorm. Sindsdien heeft hij er altijd een paar achter de hand in de vriezer.
Gorske weet precies hoeveel hamburgers hij heeft gegeten omdat hij alle bonnetjes bewaart, een andere dwangneurose.
Kijk hier voor een filmpje over Mc Daddy.
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qsEC9OjOBwc&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qsEC9OjOBwc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Bron: http://www.telegraaf.nl/
Nu ben ik niet vies van een hamburger bij de Mac Donalds, absoluut niet, maar dit gaat wel heel erg ver..