#1
Nee natuurlijk twijfel ik er niet aan of jij nog maar het lef zou hebben iemand onder ogen te zien die je online hebt bedreigd.
Maar dit soort stuf posten is meer dan genoeg. En er was al wat gezegd over je SP gezeik, dus dit is een provocatie van jou. Lijkt mij reden voor een ban. Mensen die willen proberen hoe ver ze kunnen gaan mag je best laten zien dat dat niet ver is.
Ik voorspel ook dat je zowieso verder gaat tot je gebanned gaat worden. Je gedroeg je redelijk normaal tot kort geleden er commentaar kwam op jou mens en wereld visie. Nu voel je je niet goed meer op dit forum en ga je liggen eikelen tot je gebanned word.
Maar dit soort stuf posten is meer dan genoeg. En er was al wat gezegd over je SP gezeik, dus dit is een provocatie van jou. Lijkt mij reden voor een ban. Mensen die willen proberen hoe ver ze kunnen gaan mag je best laten zien dat dat niet ver is.
Ik voorspel ook dat je zowieso verder gaat tot je gebanned gaat worden. Je gedroeg je redelijk normaal tot kort geleden er commentaar kwam op jou mens en wereld visie. Nu voel je je niet goed meer op dit forum en ga je liggen eikelen tot je gebanned word.


