Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVolksopstand2008

Volksopstand2008

32 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zal er ook zijn...draag een half kapotte broek met buttons erop en een bruine jas...met buttons erop
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
nicolai zei:
ik zal er ook zijn...draag een half kapotte broek met buttons erop en een bruine jas...met buttons erop
Klik om te vergroten...

Kom maar naar mijn workshop kerel
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kom der net vandaan... Ik heb niemand gezien :(.
l
lamme takLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klasse! Dus jij stond daar in je eentje ''het volk'' te vertegenwoordigen bij de opstand anno 2008?!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
lamme tak zei:
Klasse! Dus jij stond daar in je eentje ''het volk'' te vertegenwoordigen bij de opstand anno 2008?!
Klik om te vergroten...

...flikker op :tearsofjoy:
Niemand van DF :P.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe was het verder?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lake zei:
Hoe was het verder?
Klik om te vergroten...

Heel druk, ik was vooral bezig met workshops geven.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Lake zei:
Hoe was het verder?
Klik om te vergroten...

Heel druk, ik was vooral bezig met workshops geven.
Klik om te vergroten...
ik dacht dat ik jou zag...heb diegene ook aangesproken en ben daar de hele dag mee wezen chillen. waar stond jij dan precies?

vond het trouwens echt heel goed gaan...redelijke opkomst, goede sprekers, redelijke muziek, hele leuke mensen. veel bekenden van feestjes gezien.

wij hebben mekaar denk ik wel gesproken trouwens. ik ben wel even in die bus geweest namelijk.

shokora trouwens ook gezien...was jij met een kleinere gast in zwarte kleding?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
nicolai zei:
Angramar Temenos zei:
Lake zei:
Hoe was het verder?
Klik om te vergroten...

Heel druk, ik was vooral bezig met workshops geven.
Klik om te vergroten...
ik dacht dat ik jou zag...heb diegene ook aangesproken en ben daar de hele dag mee wezen chillen. waar stond jij dan precies?

vond het trouwens echt heel goed gaan...redelijke opkomst, goede sprekers, redelijke muziek, hele leuke mensen. veel bekenden van feestjes gezien.

wij hebben mekaar denk ik wel gesproken trouwens. ik ben wel even in die bus geweest namelijk.

shokora trouwens ook gezien...was jij met een kleinere gast in zwarte kleding?
Klik om te vergroten...

Klopt, vaag antifa mensje :P We vallen wel op ^_^ Maar spreek me volgende keer gewoon ff aan dan :P

@Angramar Temenos: ik stond voor die fucking bus, ik vroeg 'hoe laat begint dit eigenlijk?' en de mensen die er voor stonden zeiden dat ze zich dat ook afvroegen ._.'.

Op zich vond ik het redelijk gaan, alleen de opkomst was een beetje lafjes. Ik had gehoopt dat er toch een stuk meer mensen zouden komen, en ook wat meer mensen die je normaal nooit zou zien op een demo ofzo. Maar het was zeker goed opgezet, mooi standje van de antifa en de boekenstands van rooie rat/jansen&jansen waren ook top. Sprekers gingen over het algemeen goed, alleen vond ik die goser van 'Worden wij wakker?' echt 'te fur' gaan met zijn conspiracyshit. Het begon behoorlijk goed, maar toen hij wazige dingen over Trotski of 'electromagnetische schilden over naties' ging roepen ben ik maar afgehaakt.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klopt, vaag antifa mensje :P We vallen wel op ^_^ Maar spreek me volgende keer gewoon ff aan dan :P

@Angramar Temenos: ik stond voor die fucking bus, ik vroeg 'hoe laat begint dit eigenlijk?' en de mensen die er voor stonden zeiden dat ze zich dat ook afvroegen ._.'.

Op zich vond ik het redelijk gaan, alleen de opkomst was een beetje lafjes. Ik had gehoopt dat er toch een stuk meer mensen zouden komen, en ook wat meer mensen die je normaal nooit zou zien op een demo ofzo. Maar het was zeker goed opgezet, mooi standje van de antifa en de boekenstands van rooie rat/jansen&jansen waren ook top. Sprekers gingen over het algemeen goed, alleen vond ik die goser van 'Worden wij wakker?' echt 'te fur' gaan met zijn conspiracyshit. Het begon behoorlijk goed, maar toen hij wazige dingen over Trotski of 'electromagnetische schilden over naties' ging roepen ben ik maar afgehaakt.[/quote]

haha ja dat conspiracy gedoe vond ik ook wel een beetje lachwekkend :grin: en tegelijkertijd tenenkrommend :smilingimp: .

ja volgende keer zal ik je aanspreken. op dat moment drong het eigenlijk niet tot me door.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Was jij dat persoontje helemaal in het zwart, die ook een workshop heeft gevolgd? :P. Haha
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
nee, dat was ik niet.:grin:

ik had een bruine jas aan met buttons erop en een zwarte pet op met buttons erop. en ik heb geen workshop gevolgd. ik heb na zo een workshop nog steeds geen idee wat ik precies moet doen...heb echt interesse en kennis in best veel dingen, maar in computers eigenlijk niet. behalve dan forums en info over andere dingen zaken
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
(en nee, ik geloof er echt in hoor, ik ga er niet aleen "voor de lol haha" heen)
Klik om te vergroten...


Waar geloof je in?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."