#1
ik zal er ook zijn...draag een half kapotte broek met buttons erop en een bruine jas...met buttons erop
nicolai zei:ik zal er ook zijn...draag een half kapotte broek met buttons erop en een bruine jas...met buttons erop
lamme tak zei:Klasse! Dus jij stond daar in je eentje ''het volk'' te vertegenwoordigen bij de opstand anno 2008?!
Lake zei:Hoe was het verder?
ik dacht dat ik jou zag...heb diegene ook aangesproken en ben daar de hele dag mee wezen chillen. waar stond jij dan precies?Angramar Temenos zei:Lake zei:Hoe was het verder?
Heel druk, ik was vooral bezig met workshops geven.
nicolai zei:ik dacht dat ik jou zag...heb diegene ook aangesproken en ben daar de hele dag mee wezen chillen. waar stond jij dan precies?Angramar Temenos zei:Lake zei:Hoe was het verder?
Heel druk, ik was vooral bezig met workshops geven.
vond het trouwens echt heel goed gaan...redelijke opkomst, goede sprekers, redelijke muziek, hele leuke mensen. veel bekenden van feestjes gezien.
wij hebben mekaar denk ik wel gesproken trouwens. ik ben wel even in die bus geweest namelijk.
shokora trouwens ook gezien...was jij met een kleinere gast in zwarte kleding?
Angramar Temenos zei:(en nee, ik geloof er echt in hoor, ik ga er niet aleen "voor de lol haha" heen)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."