#1
Dat pasjes-systeem vind ik best, maar dan wel een coffeeshop in elke gemeente! ![:grin:]()
BlackRobBlunt zei:Dat pasjes-systeem vind ik best, maar dan wel een coffeeshop in elke gemeente!![]()
BlackRobBlunt zei:In Amsterdam moeten 43 coffeeshops weg omdat ze te dicht bij een middelbare school staan. Een coffeeshop moet 250 meter bij een school vandaan liggen.

PuppiiiEyes zei:BlackRobBlunt zei:In Amsterdam moeten 43 coffeeshops weg omdat ze te dicht bij een middelbare school staan. Een coffeeshop moet 250 meter bij een school vandaan liggen.
Aah dus als ze 500m van de school liggen gaan die jongeren ineens niet meer gaan
Dwaze regels.![]()
Moker zei:PuppiiiEyes zei:BlackRobBlunt zei:In Amsterdam moeten 43 coffeeshops weg omdat ze te dicht bij een middelbare school staan. Een coffeeshop moet 250 meter bij een school vandaan liggen.
Aah dus als ze 500m van de school liggen gaan die jongeren ineens niet meer gaan
Dwaze regels.![]()
het is ook dwaaz om te denken dat studenten naar een coffeshop toegaan omdat hij lekker dichtbij is.
Twilight zei:Nee, Leers stelde voor dat het bedrijven werden die de wiet zouden gaan leveren.
Dat is wat anders dan dat de overheid daar controle over heeft.
Dat tweede is helaas wel een optie, maar ik denk dat dat minder goed werkt, omdat als er bedrijfjes komen die wiet gaan kweken er ook geconcurreerd kan worden en dan heb je betere wiet.
Ze willen dus ook niet alle wiet kwekerijen in kaart brengen, bovendien is dat onmogelijk, want de meeste kwekers zijn heel kleinschalig. Ook al lukt het ze om het met zo'n list de kwekers op te pakken zal het probleem heus niet opgelost zijn. Dan beginnen er gewoon anderen met kweken en begint het verhaaltje weer waar het begon.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."