#1
En dan? Agenten in elke straat waar voor een verbod gestemd is? Zo krijg je wel meer blauw op straat, ja.
tomz0r zei:Ik vind het stom dat jullie steeds beslissingen van dit kabinet wijten aan het Christendom, dat slaat bij dit artikel helemaal nergens op. Het heeft ten eerste niks met het Christendom te maken en ten tweede houdt het CDA politiek en religie heel goed gescheiden.
En dit idee lijkt me niet goed en moeilijk uitvoerbaar. Natuurlijk stemt elke bewoner er tegen dat er in zijn straat vuurwerk afgestoken wordt. En hoe willen ze aangeven waar het wel en niet mag?
Ben bang dat dit een puinhoop zal worden.
shokora zei:tomz0r zei:Ik vind het stom dat jullie steeds beslissingen van dit kabinet wijten aan het Christendom, dat slaat bij dit artikel helemaal nergens op. Het heeft ten eerste niks met het Christendom te maken en ten tweede houdt het CDA politiek en religie heel goed gescheiden.
En dit idee lijkt me niet goed en moeilijk uitvoerbaar. Natuurlijk stemt elke bewoner er tegen dat er in zijn straat vuurwerk afgestoken wordt. En hoe willen ze aangeven waar het wel en niet mag?
Ben bang dat dit een puinhoop zal worden.
Ik heb nergens gezegd dat dit te wijten was aan het Christendom, ik maak alleen een vergelijking naar eerdere decadente beslissingen die wel uit die kant kwamen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."