Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeisje lacht al 12 jaar zonder stoppen

Meisje lacht al 12 jaar zonder stoppen

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja lach maar ja, wij stoppen er nog mee, de komende 12 jaar
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lachen is gezond :tearsofjoy:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het lijkt mij beangstigend wanneer je vast genaaid wordt aan een emotie die zich elke seconden blijft herhalen.
Het lijkt wel alsof sommige mensen gegrepen worden door een grijper die ze op de loopband zetten met als doel afgevoerd te worden naar een diepe bak met heet vuur die zich kapot lacht als de hitte je zenuwen doorbranden. De mens loopt te spartelen in de roestige bak vol met vurige zielen die angst nodig hebben om een brandend zieltje te blijven.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon 1x hard slaan :beer:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
plantenbak zei:
gewoon 1x hard slaan :beer:
Klik om te vergroten...

dat dacht ik ook, met een plank of zo, of zo drogeren dat ze gegarandeerd out gaat

lijkt me best een geinig gezicht om een 12 jarig meisje helemaal uit haar plaat te zien gaan en dan in eens een klap krijgt
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Best klote voor dat meisje.
Ik kende vroeger iemand die niet kon stoppen met zingen. Ik heb me kapot gelachen om dat mens. Ik draaide toen een weekje mee in een verzorgingstehuis. En ik moest haar drinken komen brengen. Ik kon echt me lach niet inhouden. Kwas toen wel een jaartje of 8 ofzo.
Echt bizarre shit dat soort dingen. Achteraf gezien is het natuurlijk totaal niet grappig. Maarja menselijke reactie toch.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ha ha ha.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
:tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
wie het laatst lacht, lacht het best. :smoke:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb die vent met dat paardengebit van Idols daar ook niet last van?
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, ja die gast moeten ze echt stenigen :grin:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geef haar datura, het lachen zal snel wegzijn.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Supervlieg zei:
Heb die vent met dat paardengebit van Idols daar ook niet last van?
Klik om te vergroten...

die woont een dorp verder bij mij :wave:

de eerste en de laatste keer dat ik hem op heb zien treden was ie binnen 3 minuten drijf nat van het bier :beer:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat meisje moet je in derde wereld landen los laten lopen..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
(Bron:WaarMaarRaar.nl)

Een Chineesje heeft al twaalf jaar een lachkramp. Het meisje kan niet meer stoppen met lachen. Haar ouders zoeken nu wanhopig naar een oplossing, want na al die tijd kunnen ze er niet meer om lachen. Volgens haar moeder begon het toen haar dochtertje een koortsaanval kreeg. Ze was toen acht maanden oud. "Sindsdien stopt Xu Pinghui niet meer met lachen", vertelt Yang Longying aan de Chongqing Evening Post. Het werd alsmaar erger en toen het meisje twee werd kon ze niet meer spreken, alleen nog maar lachen. Best wel grappig, maar het is voor het kind niet leuk meer en dus gingen de ouders op zoek naar een oplossing. Haar vader, Xu Weiming, een metselaar heeft al fortuinen aan behandelingen gespendeerd. Voorlopig nog zonder resultaat. "Haar zien lachen maakt ons nu triester dan dat we haar eens zouden zien huilen", aldus de vader. Een neuroloog hoopt dat een hersenscan meer duidelijkheid kan brengen.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Net ook gelezen,
Lijkt me vervelend.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ironisch geschreven stukje :P

Lijkt me vrij irritant en deprimerend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."