Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCDA op historisch dieptepunt

CDA op historisch dieptepunt

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
tomz0r zei:
Dat veel mensen hier hun politieke keuze voor een groot deel laten afhangen van het drugsbeleid vind ik enorm vreemd.
Klik om te vergroten...

Eensch.
>
>[tripper]<Lid
01-01-2024, 00:00
#2
tomz0r zei:
Dat veel mensen hier hun politieke keuze voor een groot deel laten afhangen van het drugsbeleid vind ik enorm vreemd.
Klik om te vergroten...

Ik vind het niet vreemd, aangezien dit toch DF is. Maar ik vind het toch wel erg makkelijk om meteen een patij te veroordelen op 1 punt, er is eigenlijk geen 1 politieke partij waarmee ik het 100% eens ben, de VVD geef ik op de meeste punten gelijk, maar ik ben het lang niet altijd met ze eens. Met de CU en CDA daarintegen ben ik het eigenlijk (bijna) nooit eens. Maar uiteindelijk is dit toch waar we het voorlopig mee moeten nemen, laten we gewoon hopen dat mensen van hun fouten leren en de volgende keer op partijen stemmen die niet bekant alles verbieden...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anon zei:
tomz0r zei:
Dat veel mensen hier hun politieke keuze voor een groot deel laten afhangen van het drugsbeleid vind ik enorm vreemd.
Klik om te vergroten...

Eensch.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, there's more to life than just that.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
acidboy zei:
Anon zei:
tomz0r zei:
Dat veel mensen hier hun politieke keuze voor een groot deel laten afhangen van het drugsbeleid vind ik enorm vreemd.
Klik om te vergroten...

Eensch.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, there's more to life than just that.
Klik om te vergroten...

+101
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#5
acidboy zei:
Anon zei:
tomz0r zei:
Dat veel mensen hier hun politieke keuze voor een groot deel laten afhangen van het drugsbeleid vind ik enorm vreemd.
Klik om te vergroten...

Eensch.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, there's more to life than just that.
Klik om te vergroten...


Ik vind het niet vreemd dat ik echt niet op mensen ga stemmen die mij willen veroordelen en als junkie neerzetten terwijl ze zelf lekker een biertje aan het drinken zijn. Ik weet niet of je het meekrijgt, maar er zijn mensen die hun baan kwijt raken, alles kwijt raken en dat niet direct door drugs, maar door de strafrechtelijke gevolgen van drugs. En als we hier niet oppassen hebben we dadelijk toestanden als in amerika. Daarnaast ben ik iemand die zo liberaal mogelijk is, dus ben ik ook voor een liberaal drugsbeleid. De regering moet de mens gewoon met rust laten en zich zo veel mogelijk op de achtergrond houden. Ze moeten alleen de kleine mens van de grote bedrijven beschermen en niet de kleine mens tegen zichzelf.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die schijnheilige man met z'n clubje Gristen-democraten mag van mij vandaag nog afgezet worden! Blugh, ik walg echt zo van die man!!! :kots: :kots: :kots: :kots:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hij kan er ook niets aan doen dat iedereen over hem heenloopt...




...Daarom loopt iedereen over hem heen.

Laten we hopen dat 'de kiezer' geleerd heeft van zijn fouten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."