#1
Het preciese getal is niet belangerijk voor de constatering dat het einde van de war on drugs een genadeloze slag is voor het geprivatiseerde gevangeniswezen en hun aandeelhouders. Na het toch even op te hebben gezocht wijkt het idd nogal wat af en is het 53% in federal vanaf Clinton. (en ja dat wijkt ver af, maar nee, dat veranderd niets aan de stelling) De docu was deze: http://video.google.com/videoplay?docid ... 2734884936 American Drug War: The Last White Hopetomz0r zei:Dan corrigeer ik je. Er worden zo veel cijfers gemeld, een docu waarvan je de naam niet meer weet is niet betrouwbaar. Je gebruikt dit als één van je belangrijkste argumenten voor legalisatie, ook al zeg je nu dat het een onbeduidend punt is. Het moet dan wel kloppen wat je zegt.
Ik heb het niet over afspraken, uiteraard moeten die gewoon worden nagekomen. ik heb het over het verliezen van Nederlandse identiteit en de keuzes en veranderingen die daarbij gepaard gaan. (en nee..dit baseer ik niet hoofdzakelijk op de verhoogde weerstand tov ons gedoogbeleid)tomz0r zei:Klopt, maar dat wordt veroorzaakt door het volk. Er zijn in de politiek gewoon internationale afspraken gemaakt waar Nederland zich aan dient te houden.
legalisatie in nederland zal zeker lastig worden, maar daar ging het niet om, het ging om het feit dat jij (reeds voor de 2de keer) zonder aanleiding gepikeerd reageert op het niet door mij aangehaalde onderwerp van Nederlandse wietlegalisatietomz0r zei:Ja dat klopt, legalisatie is onmogelijk omdat de invloed van andere landen op Nederland erg groot is en Nederland daar erg veel belang bij heeft. Nederland zou dom zijn als ze zoiets verpesten alleen maar omdat wiet zo nodig legaal moet worden in plaats van gedoogd.