Reisje Madagascar geboekt.

Aluminiumhoedjes zijn inderdaad niet zo duurShroomfan zei:Ik ben zelf (nog) niet te bang , maar het kan nooit kwaad om zelf ,vaak goedkope , voorzorgsmaatregelen te nemen , voor het te laat is.

Who bedoel je denk ikExceptionalInsight zei:Ik dacht eens gelezen te hebben dat FEMA vorig jaar(?) 30.000 van die treinen heeft laten bouwen, waar is dat voor? Want dat stond er volgens mij niet bij. De manier waarop die dingen eruit zien doet me iets te veel aan WOII denken. En heeft FEMA niet zo'n 800 kampen verspreid over de VS? Waar zijn die voor?
Ik maak me niet druk, niemand relativeert zo goed als ik, maar het is wel weer lekker mysterieus. Na "Who did 9/11" was ik wel weer in voor iets nieuws. How did the swine flu? Joden? Moslims?
Impediments was het eerste Engelse woord in jaren wat ik op moest zoekenExceptionalInsight zei:Aluminiumhoedjes zijn inderdaad niet zo duurShroomfan zei:Ik ben zelf (nog) niet te bang , maar het kan nooit kwaad om zelf ,vaak goedkope , voorzorgsmaatregelen te nemen , voor het te laat is.
Maar dat bedoelde ik inderdaad, ze hebben nog veel meer van die vage shit laten maken. Gevangenissen zonder gevangenen, speciale transportbakken om lijken in te vervoeren, ze schijnen natuurrampen te gebruiken om hun evacuatietechnieken te testen.
Glenn Cannon, een medewerker van FEMA heeft vorig jaar in een verklaring gezegd: "FEMA is looking at passenger trains as a method to get people with physical impediments out of harm’s way."
Onzin of niet, het is wel heel raar en toevallig allemaal.
GHB, lots of booze, typfouten, whatever : Pdeadlock zei:Who bedoel je denk ik![]()
Mensen met en zonder fysieke handicap.. iedereen dus? Waarom dan in godsnaam die holocaust like treinen? Die concentratie like kampen? En ik zie geen concrete meningen en feiten in je posts, heb ik dan werkelijk iets gevonden waar deadlock geen verstand van heeft?deadlock zei:Maar het is wel precies waar FEMA voor bedoeld is. Ze moeten er voor zorgen dat mensen met en zonder een fysieke handicap veilig weg kunnen komen bij een ramp![]()
SOUTH PARK! <3Oom Klaas zei:Of het was toch de FEMA die huge cavia's, caviaratten, caviadinosourussen, caviaspinnen en caviawespen ter grootte van anderhalve olifant vrij liet uit zuid amerika en alle panfluit bands liet oppakken omdat zij de remedie waren tegen die beesten om zo te macht te krijgen?
ExceptionalInsight zei:SOUTH PARK! <3Oom Klaas zei:Of het was toch de FEMA die huge cavia's, caviaratten, caviadinosourussen, caviaspinnen en caviawespen ter grootte van anderhalve olifant vrij liet uit zuid amerika en alle panfluit bands liet oppakken omdat zij de remedie waren tegen die beesten om zo te macht te krijgen?
geweldige aflevering
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."