Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAvian Influenza. Hoax? Complot theorie?

Avian Influenza. Hoax? Complot theorie?

28 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
Shroomfan zei:
Ik ben zelf (nog) niet te bang , maar het kan nooit kwaad om zelf ,vaak goedkope , voorzorgsmaatregelen te nemen , voor het te laat is.
Klik om te vergroten...
Aluminiumhoedjes zijn inderdaad niet zo duur :beer:

Maar dat bedoelde ik inderdaad, ze hebben nog veel meer van die vage shit laten maken. Gevangenissen zonder gevangenen, speciale transportbakken om lijken in te vervoeren, ze schijnen natuurrampen te gebruiken om hun evacuatietechnieken te testen.

Glenn Cannon, een medewerker van FEMA heeft vorig jaar in een verklaring gezegd: "FEMA is looking at passenger trains as a method to get people with physical impediments out of harm’s way."

Onzin of niet, het is wel heel raar en toevallig allemaal.
Klik om te vergroten...
Impediments was het eerste Engelse woord in jaren wat ik op moest zoeken :sunglasses:

Maar het is wel precies waar FEMA voor bedoeld is. Ze moeten er voor zorgen dat mensen met en zonder een fysieke handicap veilig weg kunnen komen bij een ramp :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
deadlock zei:
Who bedoel je denk ik :wink:
Klik om te vergroten...
GHB, lots of booze, typfouten, whatever : P

deadlock zei:
Maar het is wel precies waar FEMA voor bedoeld is. Ze moeten er voor zorgen dat mensen met en zonder een fysieke handicap veilig weg kunnen komen bij een ramp :)
Klik om te vergroten...
Mensen met en zonder fysieke handicap.. iedereen dus? Waarom dan in godsnaam die holocaust like treinen? Die concentratie like kampen? En ik zie geen concrete meningen en feiten in je posts, heb ik dan werkelijk iets gevonden waar deadlock geen verstand van heeft?
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het enige wat ik weet over de FEMA is dat ze veel macht hebben en dat er al een jaar of 30 aan de lopende band complottheorien over worden bedacht :)

Natuurlijk heb ik niet overal verstand van, ik heb wel bijna overal een mening over en het is fijn om te chargeren :tongueout:

Trouwens, wie zegt dat die treinen bedoeld zijn om mensen te vervoeren?
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ah, had het nieuws niet gevolgd, weet ik toch nog op tijd dat ik bang moet zijn. Tof.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maatje van me zit in mexico en hij wil niet terug naar huis komen :(
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga morgen naar Amsterdam, doe een sombrero op, en ga luid en opzichtig hoesten. :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
't Kan zijn dat het ontwikkeld is om de mensheid uit te dunnen zodat we in de toekomst gezonder kunnen verder leven op deze planeet. 't Kunne ook aliens zijn geweest die eigenlijk geen aliens zijn omdat ze al jaren lang op de boden van de diepste oceaan leven onder de oceaanbodem en dit naar boven hebben laten komen om zo lekker lui te wachten totdat iedereen dood is...

Of het was toch de FEMA die huge cavia's, caviaratten, caviadinosourussen, caviaspinnen en caviawespen ter grootte van anderhalve olifant vrij liet uit zuid amerika en alle panfluit bands liet oppakken omdat zij de remedie waren tegen die beesten om zo te macht te krijgen?

What's next?
Eerst feiten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Of het was toch de FEMA die huge cavia's, caviaratten, caviadinosourussen, caviaspinnen en caviawespen ter grootte van anderhalve olifant vrij liet uit zuid amerika en alle panfluit bands liet oppakken omdat zij de remedie waren tegen die beesten om zo te macht te krijgen?
Klik om te vergroten...
SOUTH PARK! <3
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Oom Klaas zei:
Of het was toch de FEMA die huge cavia's, caviaratten, caviadinosourussen, caviaspinnen en caviawespen ter grootte van anderhalve olifant vrij liet uit zuid amerika en alle panfluit bands liet oppakken omdat zij de remedie waren tegen die beesten om zo te macht te krijgen?
Klik om te vergroten...
SOUTH PARK! <3
Klik om te vergroten...

:rock: geweldige aflevering
A
Anti-NeoconLid
01-01-2024, 00:00
#10

http://www.capitalcentury.com/1976.html
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11


... regeringen die een aanval op de mensheid voorbereiden?

http://www.youtube.com/watch?v=_Wae--Tp1OU

Op internet zag ik hier en daar al mensen erover praten en ik kwam dit filmpje tegen, hij is al enkele weken oud, maar ik moet het even met jullie delen. Ik volg het nieuws de laatste tijd niet zo meer, dus het kan zijn dat het al voorbij gekomen is op de Nederlandse tv. Wat denken we ervan? De zoveelste complot theorie of iets waar we ons wel degelijk zorgen om mogen gaan maken?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Trekt wel parallelen met de 'varkensgriep' die nu in Mexico en Amerika aan de gang is, wat een gevaarlijk virusje schijnt te zijn o.o

De vraag is alleen, wat is het voordeel voor 'de overheid' om een dergelijk virus los te laten? De bevolking uitmoorden lijkt me sowieso geen realistisch scenario, gezien daar totaal geen voordeel aankleeft. Misschien nog meer angst om eindelijk echt grip op mensen te krijgen, maar dat werkt ook al redelijk goed met het hele gezeik rond terrorisme. Dus ik vind 'een aanval van de overheid op de wereldbevolking' een beetje te voorbarig. Er zijn natuurlijk wel scenario's te bedenken waardoor het zeer goed uit zal pakken voor de overheid wanneer deze totale controle wil, maar dan spreken we echt over achterlijk onethische scenario's.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
misschien hebben de illuminatie zich gerealiseerd dat er geen 6 miliard mensen op de wereld kunnen leven in welvaard en willen ze dat het er minder worden :wink:

(ik denk zelf dat *ze* zich dat inderdaad weldegelijk realiseren, maar dat ze dan toch veel liever een miljard chinezen omzeep zouden helpen dan de amerikaanse / europese bevolking gezien *ze* daar zelf deel van uitmaken)
Dit filmpje is overigens belachelijk ende bullshit natuurlijk he, dat lijkt me duidelijk, alleen al hoe het gemaakt is, lekker hijgend naar een lege trein rennen voor niets.
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#14
Noem 2 mensen die er stinkend rijk van worden?

Bush en Rumsfeld, beide groot aandeelhouders van het bedrijf wat Tamiflu maakt.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk dat de mensen op die hoogte in de maatschappij niet meer zo zeer over $ denken zoals de meesten dat doen die er een tekort aan hebben. Volgens mij zijn die meer bezig met macht en ik denk ook nog voornamelijk uit ideologisch oogpunt. (Ook hitler had een idiologisch oogpunt.)

Ik bedoel, als je daar staat in de maatschappij dat je een epidemie kan veroorzaken om geld te verdienen aan het tegenmiddel, kun je ook zoveel andere dingen doen die je geld opleveren en waarschijnlijk een beter doel dienen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Och ja, misschien geen aanval op de mensheid. Maar hoe verklaren jullie die vrachtwagenladingen met dat virus en al die FEMA treinen?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik kan me er op dit moment niet echt druk over maken want het is nog vroeg en ik mankeer niets
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Och ja, misschien geen aanval op de mensheid. Maar hoe verklaren jullie die vrachtwagenladingen met dat virus en al die FEMA treinen?
Klik om te vergroten...

Ik heb ze niet gezien, jij ?
We hebben het hier toch gewoon over een klein filmpje dat elk van de 6 miljard aardbewoners in elkaar kan steken zonder enig spoor van iets dat lijkt op een bewijs erin ?

En het is verder ook helemaal niet logisch. Waarom zouden ze een chauffeur 10 keer zoveel betalen als normaal, zodat hij wat extra achterdochtig word ofzo ? Nee, ze zouden OF hem niets laten weten en het zo min mogelijk opvallend maken, of ze ze zouden hem nog veel meer beloven en duidelijk maken dat ie van de aardbodem verdwijnt als er iets fout gaat.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#19
ach mocht er een pandemie komen dan hebben 4.5 miljoen Nederlanders een griepvaccin :)

zoveel voorraden tamiflu heeft nld ingeslagen tegen dat h1n1 variantje :) heeft trouwens nix met varkens te maken, aangezien het ook voorkomt bij kippen en mensen :wink:

en dan maar hopen dat dat virus überhaupt nog reageert op tamiflu, want dat is eigenlijk een middel speciaal gemaakt voor een andere variant, maar hij doet het ook een beetje op de huidige variant ... een apart vaccin voor het 'varkensgriepje' is er nog niet.... imho is dat vragen om resistentie.

:wave:
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#20
Laat me raden, iedereen hier blijft nu keurig van de drugs af om weerstand op te bouwen tot het voorbij is?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."