Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoordenaar 2 baby`s & een verzorger bekent!

moordenaar 2 baby`s & een verzorger bekent!

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
'Verdachte bekent moorden in crèche'




(Novum/AP) - Kim de Gelder, de 20-jarige man die ervan wordt verdacht een bloedbad te hebben aangericht in een kinderdagverblijf in het Belgische Dendermonde, heeft toegegeven twee baby's en een verzorgster te hebben doodgestoken, maar ontkent elke betrokkenheid bij de moord, een week eerder, op een 73-jarige vrouw. Dat heeft zijn advocaat Jaak Haentjens dinsdag gezegd op een persconferentie.


De Gelder beseft dat hij iets 'onmenselijks' heeft gedaan, zei Haentjes. Bij de steekpartij in de crèche raakten ook een groot aantal baby's, peuters en verzorgers zwaar gewond. De recherche zegt aanwijzingen te hebben dat De Gelder ook aanvallen had gepland op twee andere kinderdagverblijven. Na zijn aanhouding ontstond de verdenking dat hij tevens verantwoordelijk is voor de dood van de bejaarde vrouw, die werd vermoord op een afgelegen boerderij.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
was vlak bij mijn huis, vrij heftige shit
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een mietje is die moordenaar.
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#4
.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom zijn 9 van de 10 nieuwsberichten hier dingen over dood en verderf? Bij 99% van die nieuwsberichten is de 'who gives a fuck' waarde toch redelijk hoog.

Mensen hebben er vrij weinig aan om dit te weten imho. Als die gevangene verkeerd behandeld wordt; als hij zomaar vrijgesproken wordt wegens fouten; hoe we dit in de toekomst gaan proberen te voorkomen, dat zijn misschien dingen waar je nog iets aan hebt, maar dit is echt puur sensatie.

Hoewel dit wel een exceptioneel gewelddadig geval af, vraag ik me toch af waarom mensen het altijd heel erg schijnen te vinden als een willekeurig iemand vermoord wordt, maar vervolgens geen nacht wakker liggen van het geweld wat op grote schaal plaats vind uit naam van landen / private ondernemingen.
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#6
Areyouexperienced? zei:
was vlak bij mijn huis, vrij heftige shit
Klik om te vergroten...

Woon jij in Dendermonde dan?
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Eristoff zei:
Areyouexperienced? zei:
was vlak bij mijn huis, vrij heftige shit
Klik om te vergroten...

Woon jij in Dendermonde dan?
Klik om te vergroten...

Ja, in Sint Gillis bij dmd
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#8
Areyouexperienced? zei:
Eristoff zei:
Areyouexperienced? zei:
was vlak bij mijn huis, vrij heftige shit
Klik om te vergroten...

Woon jij in Dendermonde dan?
Klik om te vergroten...

Ja, in Sint Gillis bij dmd
Klik om te vergroten...

Ah, ik woon in Beveren.

Ga je wel eens in Sint-Niklaas uit ofzo?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Areyouexperienced? zei:
Eristoff zei:
Areyouexperienced? zei:
was vlak bij mijn huis, vrij heftige shit
Klik om te vergroten...

Woon jij in Dendermonde dan?
Klik om te vergroten...

Ja, in Sint Gillis bij dmd
Klik om te vergroten...

Manne van deiremonne ofwa :sunglasses:
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Yes yes, we all know frankie i suppose :P

Ja zit wel af en toe in st niklaas, waar ga je dan weg mss in st niklaas?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, de Franky, dieje smeerlap moet ik echt nimeer zien. Ge kon hem van ver zien aankomen me zijn groen frakske :tearsofjoy:
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eristoff zei:
Areyouexperienced? zei:
Yes yes, we all know frankie i suppose :P

Ja zit wel af en toe in st niklaas, waar ga je dan weg mss in st niklaas?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Vooral Pallas/Creamm (maar dat is eigenlijk net niet in Sint-Niklaas, maar je zal het wel weten zijn) en ben 1 keer in Complex geweest. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."