Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk zie sterretjhussss ...

Ik zie sterretjhussss ...

37 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoorde het gisteren ook al op de radio en me mond viel open van verbazing.
Geen slimme meid hahaha
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zal die belgen ook nooit begrijpen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha. :tearsofjoy:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
het is een HOAX het waren plaksterretjhhuusssssssss

wat een kut trut ...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nah

Sterren geen stunt
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
mijn god wat is het nou ?

word er nu helemaal para van !!!

:tearsofjoy:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kimberley Vlaeminck domineert al enkele dagen de binnen- en buitenlandse media met haar opmerkelijke verhaal. Het 18-jarige meisje beweert dat een tatoeëerder 56 sterren op haar gezicht aanbracht, terwijl ze er drie had gevraagd.

Clint.be vindt het opmerkelijk dat marketingbureau Famous een dag nadat het nieuws bekend werd een website publiceerde waarop iedereen zijn eigen foto kan "kimberlizen". Famous werkte ook mee aan de lancering van MNM en bovendien heeft de zender een ster in zijn logo.

"Kimberley Vlaeminck is vrijdag te gast bij Peter Van de Veire en zal daar hopelijk de waarheid vertellen. Wat ik formeel kan bevestigen is dat het géén stunt is van de VRT", zegt woordvoerder Bjorn Verdoodt.

De oom van Kimberley Vlaeminck was donderdag al even te horen op MNM en verklaarde dat het meisje aan het hele verhaal zelfmoordneigingen heeft overgehouden.
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#8
Watter ook gebeurd is, tis gewoon aandachtzoekerij.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
Solidius zei:
Nah

Sterren geen stunt
Klik om te vergroten...

De naald ging twee centimeter diep Kimberley's voorhoofd in, terwijl dat normaal maar drie millimeter mag zijn.
Klik om te vergroten...

Geloven ze het zelf?
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#10
http://www.nieuwsblad.be/video/videoPla ... &subcat=32

WTF

Kijk bij 1:49!

WTF
WTF
WTF!
what the fuck fuck!
Die hand! What the FUCK!!
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is het een hand?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik las vandaag in de metro of spits dat ze er wel zelf om gevraagd had en er achteraf spijt van heeft gekregen. Verder heeft ze ook een baan aangeboden gekregen bij de concurrent van de tattoo shop waar ze de sterren heeft laten zetten puur om het hele media gebeuren er omheen.

Eigen schuld dikke bult dus! :beer:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lijkt een beetje op die ghb-in-drankje-verhalen.

Eerst veel nemen en als het dan niet bevalt zeggen dat het iemand anders zn schuld is.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Twilight zei:
Is het een hand?
Klik om te vergroten...

Ja dude, kijk goed.
Alleen ik zie dat dan weer he. kijk goed achter haar komt opeens een hand die langs haar schouders gaat!
Vet vaag.
Ik dacht echt WTF.

hier nog een keer de link http://www.nieuwsblad.be/video/videoPla ... &subcat=32

bij 1:49 :openmouth:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zie de hand ook ja. Vaag. :confused:
Versta ook echt geen hout van wat dat kind zegt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Deze jongen ziet ook sterrutjjussssss ...

http://www.dumpert.nl/mediabase/119651/ ... kwijt.html

:grin:

:tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flaffie zei:
http://www.nieuwsblad.be/video/videoPlayer.aspx?videoId=351664&cat=2&subcat=32

WTF

Kijk bij 1:49!

WTF
WTF
WTF!
what the fuck fuck!
Die hand! What the FUCK!!
Klik om te vergroten...


Hahaha, spookhand.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
Deze jongen ziet ook sterrutjjussssss ...

http://www.dumpert.nl/mediabase/119651/ ... kwijt.html

:grin:

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Hahahahaaa, "Herman, je kop lijkt op een bak met wurme!" Geniaal :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."