#1
Immo zei:DrippTone zei:Maar coke en pep wens ik niemand toe, wat een zooi is dat.
Ieder zijn ding he.
En terecht, heeft iedereen recht op. Maar ik gun het niemand om op zo'n manier zijn kop in het zand te steken. Ieder zijn mening he. :P
Immo zei:DrippTone zei:Maar coke en pep wens ik niemand toe, wat een zooi is dat.
Ieder zijn ding he.
DrippTone zei:Andrew zei:Ik zou het verkopen
Dat is echt het domste wat ik je tot nu toe heb zien posten.
ImmortalTech zei:DrippTone zei:Andrew zei:Ik zou het verkopen
Dat is echt het domste wat ik je tot nu toe heb zien posten.
Respect dat je het zelf zou verbranden ipv er een paar duizend euro voor vangen.. Maar zo'n domme opmerking vind ik het niet om te verkopen. Het is makkelijk/snel geld verdienen.
Ik wens ook niemand die zooi toe, maar de mensen die het kopen doen dat vrijwillig en vragen er zelfs om. Ik zou het dus ook verkopen.
Elke drugsgebruiker heeft een uitzichtloze verslaving? Ja?DrippTone zei:Dan ben je net zo dom. Zie je dan niet dat het slecht geld is? Ik zou echt wakker liggen van het feit dat ik een nieuwe auto heb gekocht van geld dat afkomstig is van mensen die zich kapot snuiven en hun leven vergallen dankzij mij. Die mensen doen dat niet vrijwillig, die zijn verslaafd. Hun ziel wil echt niet zo leven. Denk daar maar eens goed over na.
ExceptionalInsight zei:Elke drugsgebruiker heeft een uitzichtloze verslaving? Ja?DrippTone zei:Dan ben je net zo dom. Zie je dan niet dat het slecht geld is? Ik zou echt wakker liggen van het feit dat ik een nieuwe auto heb gekocht van geld dat afkomstig is van mensen die zich kapot snuiven en hun leven vergallen dankzij mij. Die mensen doen dat niet vrijwillig, die zijn verslaafd. Hun ziel wil echt niet zo leven. Denk daar maar eens goed over na.
Als je klantenkring groot genoeg is.. geen probleem. En het hoeft niet binnen een week hè (:DrippTone zei:Tuurlijk niet. Maar je kunt echt geen kilo's kwijt aan recreatieve gebruikers die het eens per maand doen.![]()
Hehe, dat doe je heel geniepig. Maar mijn punt van dat ik het niemand gun blijft staan.ExceptionalInsight zei:Als je klantenkring groot genoeg is.. geen probleem. En het hoeft niet binnen een week hè (:DrippTone zei:Tuurlijk niet. Maar je kunt echt geen kilo's kwijt aan recreatieve gebruikers die het eens per maand doen.![]()
Egoïst.DrippTone zei:Maar mijn punt van dat ik het niemand gun blijft staan.![]()
DrippTone zei:zelfde verhaal.
Kijk als het nou puur zuivere MDMA was, van de originele grondstoffen. Dan zou ik zeggen uitdelen.
Of als het acid was, uitdelen.
Maar coke en pep wens ik niemand toe, wat een zooi is dat.
deadlock zei:Niemand weet al dat het nep was?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."