#1
Nee naar de politie brengen,das lekker slim 


Andrew zei:Ik zou het verkopen
DrippTone zei:Maar coke en pep wens ik niemand toe, wat een zooi is dat.
Belgo zei:Nee naar de politie brengen,das lekker slim![]()
DrippTone zei:Belgo zei:Nee naar de politie brengen,das lekker slim![]()
Dat is inderdaad nog dommer, ik zeg toch verbranden.![]()
Belgo zei:DrippTone zei:Belgo zei:Nee naar de politie brengen,das lekker slim![]()
Dat is inderdaad nog dommer, ik zeg toch verbranden.![]()
En als het nou 2kg pep was ?
Immo zei:DrippTone zei:Maar coke en pep wens ik niemand toe, wat een zooi is dat.
Ieder zijn ding he.
DrippTone zei:Andrew zei:Ik zou het verkopen
Dat is echt het domste wat ik je tot nu toe heb zien posten.
ImmortalTech zei:DrippTone zei:Andrew zei:Ik zou het verkopen
Dat is echt het domste wat ik je tot nu toe heb zien posten.
Respect dat je het zelf zou verbranden ipv er een paar duizend euro voor vangen.. Maar zo'n domme opmerking vind ik het niet om te verkopen. Het is makkelijk/snel geld verdienen.
Ik wens ook niemand die zooi toe, maar de mensen die het kopen doen dat vrijwillig en vragen er zelfs om. Ik zou het dus ook verkopen.
Elke drugsgebruiker heeft een uitzichtloze verslaving? Ja?DrippTone zei:Dan ben je net zo dom. Zie je dan niet dat het slecht geld is? Ik zou echt wakker liggen van het feit dat ik een nieuwe auto heb gekocht van geld dat afkomstig is van mensen die zich kapot snuiven en hun leven vergallen dankzij mij. Die mensen doen dat niet vrijwillig, die zijn verslaafd. Hun ziel wil echt niet zo leven. Denk daar maar eens goed over na.
ExceptionalInsight zei:Elke drugsgebruiker heeft een uitzichtloze verslaving? Ja?DrippTone zei:Dan ben je net zo dom. Zie je dan niet dat het slecht geld is? Ik zou echt wakker liggen van het feit dat ik een nieuwe auto heb gekocht van geld dat afkomstig is van mensen die zich kapot snuiven en hun leven vergallen dankzij mij. Die mensen doen dat niet vrijwillig, die zijn verslaafd. Hun ziel wil echt niet zo leven. Denk daar maar eens goed over na.
Als je klantenkring groot genoeg is.. geen probleem. En het hoeft niet binnen een week hè (:DrippTone zei:Tuurlijk niet. Maar je kunt echt geen kilo's kwijt aan recreatieve gebruikers die het eens per maand doen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."