Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarom ik niet :(

waarom ik niet :(

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee naar de politie brengen,das lekker slim :wave:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Stond vanochtend in de krant :

KIJKDUIN - Op de stranden van Kijkduin, Scheveningen, Wassenaar en Katwijk zijn zaterdag een pakket cocaïne en pakken versnijdingsmiddelen gevonden.

Een wandelaar vond zaterdag een pakketje op het strand van Kijkduin en bracht het naar de reddingsbrigade, die het weer naar de politie bracht.

Drie korpsen hebben daarop zaterdag en zondagochtend de kustlijn afgezocht en vonden nog meer pakjes.

Volgens een politiewoordvoerder ging het om 2,3 kilo cocaïne.

Waar de pakketjes vandaan komen is niet bekend, maar volgens hem zou een mogelijkheid kunnen zijn dat smokkelaars de pakketjes onder hun vaartuig hadden hangen om ontdekking te voorkomen.


In de telegraaf staat ook nog : dat het om zuivere cocaine ging .
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik het spul had gevonden had ik het terplekke verbrand. :smilingimp:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het verkopen
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Andrew zei:
Ik zou het verkopen
Klik om te vergroten...

Dat is echt het domste wat ik je tot nu toe heb zien posten.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
DrippTone zei:
Maar coke en pep wens ik niemand toe, wat een zooi is dat.
Klik om te vergroten...

Ieder zijn ding he.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Belgo zei:
Nee naar de politie brengen,das lekker slim :wave:
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad nog dommer, ik zeg toch verbranden. :)
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#8
DrippTone zei:
Belgo zei:
Nee naar de politie brengen,das lekker slim :wave:
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad nog dommer, ik zeg toch verbranden. :)
Klik om te vergroten...

En als het nou 2kg pep was ?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Belgo zei:
DrippTone zei:
Belgo zei:
Nee naar de politie brengen,das lekker slim :wave:
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad nog dommer, ik zeg toch verbranden. :)
Klik om te vergroten...

En als het nou 2kg pep was ?
Klik om te vergroten...

zelfde verhaal.

Kijk als het nou puur zuivere MDMA was, van de originele grondstoffen. Dan zou ik zeggen uitdelen.
Of als het acid was, uitdelen.

Maar coke en pep wens ik niemand toe, wat een zooi is dat.
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ok respect!
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blij dat ik het niet gevonden had want dan had ik mezelf binnen een week doodgesnoven.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
DrippTone zei:
Maar coke en pep wens ik niemand toe, wat een zooi is dat.
Klik om te vergroten...

Ieder zijn ding he.
Klik om te vergroten...

En terecht, heeft iedereen recht op. Maar ik gun het niemand om op zo'n manier zijn kop in het zand te steken. Ieder zijn mening he. :P
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrippTone zei:
Andrew zei:
Ik zou het verkopen
Klik om te vergroten...

Dat is echt het domste wat ik je tot nu toe heb zien posten.
Klik om te vergroten...

Respect dat je het zelf zou verbranden ipv er een paar duizend euro voor vangen.. Maar zo'n domme opmerking vind ik het niet om te verkopen. Het is makkelijk/snel geld verdienen.

Ik wens ook niemand die zooi toe, maar de mensen die het kopen doen dat vrijwillig en vragen er zelfs om. Ik zou het dus ook verkopen.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
hehe wat een verhaal weer! :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Soon: DF-pirates enteren Columbiaanse vrachtschepen.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
yeti zei:
Soon: DF-pirates enteren Columbiaanse vrachtschepen.
Klik om te vergroten...
:grin: :grin: :grin: :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
ImmortalTech zei:
DrippTone zei:
Andrew zei:
Ik zou het verkopen
Klik om te vergroten...

Dat is echt het domste wat ik je tot nu toe heb zien posten.
Klik om te vergroten...

Respect dat je het zelf zou verbranden ipv er een paar duizend euro voor vangen.. Maar zo'n domme opmerking vind ik het niet om te verkopen. Het is makkelijk/snel geld verdienen.

Ik wens ook niemand die zooi toe, maar de mensen die het kopen doen dat vrijwillig en vragen er zelfs om. Ik zou het dus ook verkopen.
Klik om te vergroten...

Dan ben je net zo dom. Zie je dan niet dat het slecht geld is? Ik zou echt wakker liggen van het feit dat ik een nieuwe auto heb gekocht van geld dat afkomstig is van mensen die zich kapot snuiven en hun leven vergallen dankzij mij. Die mensen doen dat niet vrijwillig, die zijn verslaafd. Hun ziel wil echt niet zo leven. Denk daar maar eens goed over na.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
DrippTone zei:
Dan ben je net zo dom. Zie je dan niet dat het slecht geld is? Ik zou echt wakker liggen van het feit dat ik een nieuwe auto heb gekocht van geld dat afkomstig is van mensen die zich kapot snuiven en hun leven vergallen dankzij mij. Die mensen doen dat niet vrijwillig, die zijn verslaafd. Hun ziel wil echt niet zo leven. Denk daar maar eens goed over na.
Klik om te vergroten...
Elke drugsgebruiker heeft een uitzichtloze verslaving? Ja?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
DrippTone zei:
Dan ben je net zo dom. Zie je dan niet dat het slecht geld is? Ik zou echt wakker liggen van het feit dat ik een nieuwe auto heb gekocht van geld dat afkomstig is van mensen die zich kapot snuiven en hun leven vergallen dankzij mij. Die mensen doen dat niet vrijwillig, die zijn verslaafd. Hun ziel wil echt niet zo leven. Denk daar maar eens goed over na.
Klik om te vergroten...
Elke drugsgebruiker heeft een uitzichtloze verslaving? Ja?
Klik om te vergroten...

Tuurlijk niet. Maar je kunt echt geen kilo's kwijt aan recreatieve gebruikers die het eens per maand doen. :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
DrippTone zei:
Tuurlijk niet. Maar je kunt echt geen kilo's kwijt aan recreatieve gebruikers die het eens per maand doen. :wink:
Klik om te vergroten...
Als je klantenkring groot genoeg is.. geen probleem. En het hoeft niet binnen een week hè (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."