Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaïne is voor een deel bakmeel

Cocaïne is voor een deel bakmeel

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
DRUGS, GRATIS DRUGS, WOEHOE

Zoiets lijkt me,
over het algemeen voor de meeste lezers genoeg spanning.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is nieuws, want?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
DEN HAAG - Van de vijf pakketjes die afgelopen weekend op de stranden van Kijkduin, Westland, Scheveningen, Wassenaar en Katwijk zijn gevonden, blijkt dat een deel bakmeel bevatte.

Het pakketje dat in Scheveningen was gevonden, bevatte vermoedelijk netto 1 kilo coke. Onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut moet dat nog bevestigen, liet een woordvoerster van de politie Haaglanden weten.

Een zegsvrouw van politiekorps Hollands Midden zei dinsdag dat in het aangespoelde pakje in Katwijk mogelijk de synthetische drug amfetamine, in de volksmond ook wel speed, pep of spit genoemd, zat. '


'Onderzoek moet nog uitwijzen of het gaat om amfetamine of dat het mogelijk een versnijdingsmiddel is.''


Ontdekking

Het is niet bekend waar de pakketjes vandaan komen. Mogelijk hadden smokkelaars de pakjes onder hun vaartuig hangen om zo ontdekking te voorkomen.

Volgens een woordvoerster van de politie Haaglanden wordt nu samen met het Openbaar Ministerie bekeken, hoe het onderzoek naar de pakketjes verdergaat.

:cry:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoeveel procent van de coke die in Nederland aankomt is nog puur?
Komt er überhaupt nog wel zuivere coke NL binnen?
En van "spit" heb ik nog nooit gehoord, behalve die pijn in je rug, wel van spat :grin:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
En van "spit" heb ik nog nooit gehoord,
Klik om te vergroten...

Spit:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Hoeveel procent van de coke die in Nederland aankomt is nog puur?
Komt er überhaupt nog wel zuivere coke NL binnen?
Klik om te vergroten...

Ik weet het niet, maar heb eens vernomen dat de coke altijd al versneden naar nederland komt.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik las dat strandwandelaars de politie verwittigden nadat ze de paketjes gevonden hadden op strand... Ben ik de enige die dit raar vind?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, natuurlijk is dat het geval. Anders zouden ze er echt weinig van begrijpen daar in Zuid Amerika.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Arenshi zei:
Ik las dat strandwandelaars de politie verwittigden nadat ze de paketjes gevonden hadden op strand... Ben ik de enige die dit raar vind?
Klik om te vergroten...
Schijnbaar wel. Ik zou het niet gedaan hebben. Ik laat he wel testen en daarna verkopen ofzo.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stel je bent een nette niet criminele persoon, dan zou je het wel afgeven.
Ja, crimineel dat zei ik.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Stel je bent een nette niet criminele persoon, dan zou je het wel afgeven.
Ja, crimineel dat zei ik.
Klik om te vergroten...

+1

Hoewel ik mezelf in die situatie dan toch wel als niet nette en ietswat criminele persoon zou benoemen. :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."